wikipedia Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hei folkens! Sitter her å grubler om hva jeg skal gjøre til våren når jeg er ferdigutdannet elkraftingeniør. Så..om det er noen som vet om masterutdanninger, etterutdanning eller noe slikt før elkraft/elektroingeniører så hadde jeg blitt takknemlig. På forhånd takk! Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du vil ikke ut i jobb altså? Lenke til kommentar
wikipedia Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Du vil ikke ut i jobb altså? Er såklart et alternativ, men prøver bare å sondere terrenget for hva som finnes av muligheter. Endret 22. august 2010 av wikipedia Lenke til kommentar
runerask Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du vil ikke ut i jobb altså? Er såklart et alternativ, men prøver bare å sondere terrenget for hva som finnes av muligheter. Kanskje gjøre som meg, ta Installatørprøven ;-) ...men da må du isåfall få deg litt praksis :-) Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Du kan for eksempel bygge på med en 2-årig utdanning og bli sivilingeniør i elektronikk (mastergrad). NTNU tilbyr dette. http://www.ntnu.no/studier/miel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå