dolfztol Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hei, Her kan folk kommentere mitt arbeid på Furious Case. Endret 22. august 2010 av Slaskar'N Lenke til kommentar
GreenRay Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Må følges med på Hva skal du bygge det av? mdf, finner, eller noe annet? Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Pengebeholdningen er lav, men du trenger all hardware? I så fall, lykke til ;p Lenke til kommentar
dolfztol Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Må følges med på Hva skal du bygge det av? mdf, finner, eller noe annet? Jeg er ikke helt sikker, men er åpen for forslag? Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hadde jeg vært deg Slaskar'N ville jeg lagt ifra meg hele tanken om standard kabinett med noen dioder. Think outside the box! Sånn forresten, noe det er svært få av er velorganiserte pene og ryddige kabinetter med lite mods. Jeg vil gjerne se et slikt prosjekt. Ta for eksempel et standard Lian Li kabinett, lakker, sleeve, organiser, plasser få men pene lyspungt i den, da vil jeg garantere et rålekkert kabinett. Ideen kommer selvsagt fra "murderMod" sine kabinetter. Stilrene og pene. Om du faktisk gjennomfører et slikt prosjekt, så vil jeg nesten garantere at du ikke sliter med å skaffe hardware mtp. sponsorer ol ;-) Murderbox 008: Kilde: http://www.million-dollar-pc.com/ Good luck med prosjektet sånn forresten :-) Endret 22. august 2010 av Cleafox Lenke til kommentar
Veaplan Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Lykke til Ta forresten en titt på http://www.sevenhills-h.schools.nsw.edu.au/Graphics_TG201/Pictorial/isometric_draw.htm om du vil forsøke deg på isometriske tegninger som gir deg litt mer informasjon når du faktisk setter i gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå