Raijin Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 '' Alt som er verdt noe har en risiko. '' Veldig fin setning, du. Må skrive ned den et eller annet sted .. Hehe, takk for det, alltid hyggelig å kunne bidra Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Slenger meg på denne jeg. Er 100% sikker på at det beste du kan gjøre er å fortelle henne alt. Absolutt alt. Det går kanskje til helvete, men det kommer det gjøre før eller sider uansett som du holder på nå. Vær ærlig; det er verdt det. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Føyer meg til lista som stemmer for at du innrømmer alt. Gjerne ved å linke denne tråden. Det vil være det beste. Enten fungerer det som en avslutting for både deg og henne, du får fred fordi du var ærlig, hun får closure fordi du ikke var ærlig, eller så kommer hun til å se forbi det hele og like personen hun ble glad i, personligheten, nemlig deg, falsk identitet eller ei. Sannheten. Go for it. Og fortell oss hvordan det gikk. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 "Kontoen er tull, men mine følelser for deg er ikke det"-cheese? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Oppdatering fra trådstarter? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Slenger meg på den. Ble litt interessert nå. Lenke til kommentar
Sindrato Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Send linken og oppdater oss ;o Lenke til kommentar
Notil Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ble litt nysgjerrig på utfallet nå. Fort, fortell hvordan det gikk! Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 mer spam om en oppdatering lurer på hvordan det går. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Vil også vite hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Folkens, jeg tror han har skjønt vi vil ha oppdatering nå. Ikke noe vits i å spamme tråden om man ikke har noe mer å legge til. Og eh.. jeg var først. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Folkens, jeg tror han har skjønt vi vil ha oppdatering nå. Ikke noe vits i å spamme tråden om man ikke har noe mer å legge til. Og eh.. jeg var først. Gruppepress funker dårlig med en person, samme med valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå