Gå til innhold

Hvordan koble til ekstern harddisk til Pioneer VSX-820K Receiver?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan ha vært en litt ivrig selger. Den støtter minnepinner uten problemer, ekstern harddisk er jeg litt mer usikker på.

"Plug and play your music easily.

Play back music data stored on your USB memory stick directly via the USB port on the front of the AV Receiver - and experience music with full and dynamic sound quality."

Tipper at harddisken må være formatert i FAT32 og ikke NTFS, men er også mulig at den ikke vil funke om den er større enn 32GB - at grensen går der for hva varen forstår.

Lenke til kommentar

Kan ha vært en litt ivrig selger. Den støtter minnepinner uten problemer, ekstern harddisk er jeg litt mer usikker på.

"Plug and play your music easily.

Play back music data stored on your USB memory stick directly via the USB port on the front of the AV Receiver - and experience music with full and dynamic sound quality."

Tipper at harddisken må være formatert i FAT32 og ikke NTFS, men er også mulig at den ikke vil funke om den er større enn 32GB - at grensen går der for hva varen forstår.

Det var dumt... Men har jo andre muligheter. Har en Get Box HDPVR med opptaksfunksjon. Denne har en usb inngang bak. Prøvde å koble til harddisken der, men finner den ikke igjen noe sted når jeg trykker litt inne på Get boksen. Går vel kanskje ikke å koble den til der heller da?

Lenke til kommentar

Problemet er som sagt filformat og størrelse. Kun utvalgt utstyr som støtter harddisk - nyere tver feks (står gjerne oppgitt i spesifikasjonene).

Hvor mye musikk er det snakk om?

Er egentlig mest tv-serier, og det går vel uansett ikke? Har nå en WD TV Live mediaplayer. Hadde håpet jeg kunne droppet å bruke den, men da får jeg vel bare fortsette å ha harddisken koblet til der... Finnes det noen eksterne harddisker som går automatisk i standby modus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...