dolfztol Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hei, Om prosjektet: Tiden er kommet for nytt kabinett, og det skal da bygges fra bunnen av. Foreløpig har jeg bare komt opp med tegnte skisser av vidunderet. Det vil bli et vanlig miditower-størrelse, men kanskje litt bredere. Har bare utdaterte hardware foreløpig, men disse skal skiftes. [X] Har gjort [X] Bestilt/venter [X] Ikke gjort [X] Sleeving (Blir mest sannsynlig bestilt sleeving fra MDPC-X International) [X] Innkjøp av materiale (Trenger naturligvis materialer, for å lage kabinettet, dette kjøper pappa) [X] Skaffe dremel (Trenger sårt en dremel, men pengebeholdningen er lav) [X] Viftestyring [X] 8-pins 12V forlenger (Kan evnt "modde") [X] På- og resetknapper [X] Noen LED's (Usikker på farge foreløpig) [X] Pussepapir/smergelpapir 600++ [X] Plexiglass (trenger totalt 1x1 m, om dette går som planen) Skal også ha meg nytt hardware(Dette er sisteprioritert, da jeg har noe smågammelt liggende) : [X] Hovedkort [X] PSU [X] CPU [X] Ram [X] Harddisk (har en fra før, men lite lagringsplass) [X] Skjermkort Trenger også accsessories: [X] Mus [X] Tastatur [X] Skjerm Nye, bedre bilder kommer om litt, her en noen skisser så lenge Endret 22. august 2010 av Slaskar'N Lenke til kommentar
dolfztol Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hei igjen, Tok bilde av min nåværende maskin, bare for å vise hvor crap den egentlig er. Spesifikasjoner: Hovedkort: Et gammelt MSI Cpu: AMD Athlon X2 2,6 Ghz Ram: Kingston value 2 GB Psu: 320 W ukjent Skjermkort: Integrert Harddisk: 250 GB Hitachi Dette var engang en HP mediapc, som ble bygget om i et "kulere" kabinett for noen år tilbake. Bildet er speilvendt btw. Enjoy. Endret 22. august 2010 av Slaskar'N Lenke til kommentar
dolfztol Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hei, Har nå tegnet en sketch i paint. Ble ikke så utrolig bra, men ikke forferdelig heller. Skal prøve å få lagt noe i sketchup Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lag en kommentartråd, og rapporter dette innlegget når det er gjort. 3 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Stenger denne, og TS kan ta kontakt på PM om den skal åpnes igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg