Konkulf Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vel, her kan dere skrive om hva dere hører på når dere spiller WoW. Tenkte det hadde vært fint med en tråd med anbefalinger osv. Selv, så hører jeg en del på Pendulum, men leter etter noe nytt, noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Vel, her kan dere skrive om hva dere hører på når dere spiller WoW. Tenkte det hadde vært fint med en tråd med anbefalinger osv. Selv, så hører jeg en del på Pendulum, men leter etter noe nytt, noen som har noen forslag? Homemade spotify list! Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 det sa meg mye :3 Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 mye forskjellig, Pendulum, eminem, div Metal band. Lenke til kommentar
Zt Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Går i alt fra jazz til dubstep. Kommer ann på hvilket bein jeg sto opp med For øyeblikket hører jeg mye på 'Bury your dead' (metal). Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Andy McKee Green Day Foo Fighters Band of Horses Aleksander With Flipsyde Chris Brown Robert Miles ++ Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Venstre skjerm WoW - Høyre skjerm diverse tv episoder og filmer ;P Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Venstre skjerm WoW - Høyre skjerm diverse tv episoder og filmer ;P Heldig du er da Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Spørs veldig hva jeg gjør. I det siste har det vært mye skype, og veldig, veldig lite solo spilling. Men når jeg først spiller så er det veldig variert. I bg's liker jeg å ha Thrash metal, men spiller ikke så mye bg at det gjør noe. Når jeg driver på med professions / AH så liker jeg å høre på podcasts (Anbefalinger: Misjonen og Kommisjonen!) da f.eks mining ofte er rimelig langdrygt. Ved vanlig spilling så liker jeg å ha noe stoner rock / metal som bare ligger å ulmer i bakgrunnen, det er chill Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Har hatt temadager i det siste. Har aldri likt David Bowie, så satte meg ned her en dag, googla Bowie opp på spotify, rangerte etter rating, og trykka play. 4 timer seinare, så skjønner eg at Bowie ikkje er så gale som først antatt =) Dag 2 køyrte eg Rolling Stones for å sjå om eg kunne endre meining på dei og. ..not so much. Dylan temadag og er artig. Temadag generelt er artig. =) Dette passer dog best i levlefase. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Spørs egentlig veldig hos meg også, har 3 forskjellige spillelister som jeg bytter på ganske ofte, blir kjedlig med bare en type musikk over lengre tid, så jeg variere det ganske. Div. musikk, en del techno, trance osv. Mer hiphop musikk som Eminem, DMX osv. Rock / metal. Kanskje dere også finner noe dere liker. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 har gårr mye i hardstyle og jumstyle i det siste Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Venstre skjerm WoW - Høyre skjerm diverse tv episoder og filmer ;P This. Lenke til kommentar
Porto Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Venstre skjerm WoW - Høyre skjerm diverse tv episoder og filmer ;P This. x3! bare med enda en skjerm med diskusjon.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå