VanZ Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hei! Jeg søker en søt jente som ønsker å være prinsesse for en natt! Det har seg slik at gardeballet nærmer seg, og jeg tenkte det kunne være spennende å bli kjent med en ny jente. Så vist det er noen søte jenter der ute som syntes dette virker intressant, skriv gjerne en liten hilsen så kan vi bli bedre kjent. Hilsen Prince Charming :) ps: [email protected] send meg gjerne en melding ! 2 Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hjelper om du sier hvor og når ballet skal være, og hvilken aldersgruppe du er interessert i Lenke til kommentar
VanZ Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Hotel plaza i Oslo. 3mnd ca! Alder er ikke så viktig, men må hvertfall være over 16. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hotel plaza i Oslo. 3mnd ca! Alder er ikke så viktig, men må hvertfall være over 16. HAHA! Morsom tråd! Hvor gammel er du? Førstegangstjenesten kanskje? Lenke til kommentar
VanZ Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Bra du koser deg hestekølle. Men med mindre du vil være med som date, kan du godt slutte og skrive på denne tråden. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bra du koser deg hestekølle. Men med mindre du vil være med som date, kan du godt slutte og skrive på denne tråden. Jeg prøver bare å få frem at dette er et forum hvor det for det meste går i "Hvilken del passer i dataen min" og ikke så mye; "Jeg har ikke dame og henviser meg selv til et forum i ren desperasjon" Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Bra du koser deg hestekølle. Men med mindre du vil være med som date, kan du godt slutte og skrive på denne tråden. Jeg prøver bare å få frem at dette er et forum hvor det for det meste går i "Hvilken del passer i dataen min" og ikke så mye; "Jeg har ikke dame og henviser meg selv til et forum i ren desperasjon" Tror det er du som ikke har innsett at Diskusjon.no har diskusjoner og kategorier som omhandler det aller, aller meste. Og på gardeballene har det vel tradisjonelt vært sånn at det har vært vanlig å ta med seg ei forholdsvis ukjent jente. Mange lager grupper på facebook og sånt, så så innmari unaturlig er det ikke å opprette en tråd her (bortsett fra at antallet jenter her inne ikke er overveldende høyt). Jeg kunne godt tenkt meg å være med på et gardeball, men det er vanskelig å planlegge så langt frem i tid ettersom jeg bor i Trondheim og studerer. Lenke til kommentar
VanZ Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Bare til å skrive på mail adressen cricket, kan få litt mer info der! Lenke til kommentar
satchman Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg prøver bare å få frem at dette er et forum hvor det for det meste går i "Hvilken del passer i dataen min"... Jepp, det er skikkelig mange tråder om det her i: Forum > Forbruker > Arrangementer, fest og uteliv .... Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg prøver bare å få frem at dette er et forum hvor det for det meste går i "Hvilken del passer i dataen min"... Jepp, det er skikkelig mange tråder om det her i: Forum > Forbruker > Arrangementer, fest og uteliv .... Har du røyka eller? Jeg sa det meste, ikke et dedikert dataforum :nei2: Retard Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Prøv sosialt delen^^ der er det sikkert mer folk og denne passer jo inn der;) Lykke til:) Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Da jeg var i garden og skulle på gardeball kastet jentene seg etter meg når vi var på byen. De vakreste skapninger ville omtrent tre seg ned over meg der og da for å få bli med på ball. Det bør ikke være vanskelig å finne noe. Edit: Bare for å ha sagt det, så fikk ingen av dem være med. Jeg hadde allerede "date". Endret 31. august 2010 av snartenkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå