Gjest Bobor Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg og kjæresten min knulla da dongen sprakk. Det var sykt fet during the akt liss, men jeg kjente at noe var gæli, så eg gjorde meg ferdig....... (FUCK) Men er ikke sikker på om eg kom inni hu.. For eg kom all over meg etterpå..Og jeg hadde tuppen på kondomen... What to do? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 angrepille, viss ikke er du fuckt Lenke til kommentar
Gjest Guesttheguest Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Du e Butt fuck'd Lenke til kommentar
Gjest Bobor Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 angrepille, viss ikke er du fuckt Visst det nettopp har skjedd då? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 angrepille, viss ikke er du fuckt Visst det nettopp har skjedd då? jo fortere jo bedre, løp innom en bensinstasjon eller joker i morra Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Bensinstasjon eller joker'n er gode forslag på å finne seg en angrepille, ja. Men skaff deg en angrepille du, fort som fy Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Bensinstasjon eller joker'n er gode forslag på å finne seg en angrepille, ja. Men skaff deg en angrepille du, fort som fy Raskere enn en ninja. Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Og få dama til å ta graviditetstest noen uker etter hun har tatt pillen Opplevde det samme, bare at det ikke var med kjæresten, hun tok angrepille 10 timer etterpå, og tenkte det var greit da. To måneder etterpå tok hun en graviditetstest, og der var det tvillinger. Så ikke ta det for gitt at angrepillen funker heller Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Misbruk av gjesteposting, short way to go.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg