tom waits for alice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Og da har vi gleden av å ønske krikkert velkommen til teamet. Han har vært ønsket av både mods og admins, og blir en verdifull ressurs i samfunnsforumet og jobb og utdanning med mere. Geir Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Gratulerer! Jeg har sett deg i bl.a juss-forumet hvor du gjør en strålende jobb. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ah, har lurt på hvorfor krikkert ikke har blitt rekruttert tidligere. Mange gode innlegg, synes jeg. Gratulerer så mye! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Faen meg på tide. Gratulerer og lykke til. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ja, jeg er helt enig, L4rs! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ah, har lurt på hvorfor krikkert ikke har blitt rekruttert tidligere. Jeg mistenker det er fordi denne krikkert-fyren er fryktelig dårlig på å ta hint. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Har faktisk ikke lagt merket til`n før. Men gratulerer uansett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvis du noen gang hadde tittet innom juss-delen så hadde du lagt merke til han. Han ER juss-delen. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Akkurat som jeg har noe innom jussdelen å gjøre... Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Yess!!! Endelig noen med peiling som MÅ innom for å se på all driten jeg skriver !! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Yess!!! Endelig noen med peiling som MÅ innom for å se på all driten jeg skriver !! Heh, you wish^^ Følger hverken med lønn eller krav om å lese dumme spørsmål med stillingen Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Gratulerer så mye, Krikkert. Beklager at din utnevnelse har gått meg hus forbi til tross for at våre klinger krysses titt og ofte jussforumssammenheng, noe jeg setter stor pris på. Jeg skal heve et glass for deg i enerom, så får du ha ditt til gode når våre veier en gang krysses. G 1 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Håhå. Takk i like måte, Gaidaros - skal skjenke deg en tanke når jeg senere i kveld tar nattaglasset mitt med pærecider. La oss håpe det ikke blir i skranken vi møtes neste gang! Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Gratulerer krikkert! Du har ofte gitt økt innsikt i jussen med innleggene dine! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Gratulerer! Du er en uvurderlig ressurs på jussdelen av forumet. Lenke til kommentar
jayplay Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Krikkert er dyktig. Ikke bare på diskusjon.no han gjør en glimrende jobb. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 skal skjenke deg en tanke når jeg senere i kveld tar nattaglasset mitt med pærecider. Huff. Jeg har feilaktig trudd at du var en mann. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 skal skjenke deg en tanke når jeg senere i kveld tar nattaglasset mitt med pærecider. Huff. Jeg har feilaktig trudd at du var en mann. Opp til enhver hva man ønsker å drikke, gitt. For min del er jeg svært glad i cider. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå