Gjest Geir trenger hjelp Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hei! Jeg har blitt utrolig godt kjent med ei jente fra klassen løpet av det siste halvåret. Vi har hatt "noe på gang". Vi har hatt oppturer og nedturer. Plutselig en dag begynte en av vennene mine å blande seg inni alt jeg og jenta hadde imellom oss. Han begynte å være mere sammen med henne. Jeg begynte å bli lei og spurte henne om hvem av oss hun hadde mest følelser for. Hun svarte meg, men etter vært ble det bare værre. Foreks. Jeg sa noe, 0 respons, bare flørt med min venn. Så kommer han å sier akkurat det samme som jeg sa 5 minutter senere. Hun begynner å le å se på han osv. Jeg ble knust. Han var min beste venn og hun var den jeg elsket. Etter en stund sa hun at hun hadde like følelser for meg og vennen min. Jeg prøvde alt jeg kunne for å få henne tilbake, men det funket vist ikke. Tilslutt begynte jeg rett og slett å bli så lei av dette, og jeg var utrolig redd for å bli "dumpa". Så jeg sa til henne at jeg ikke hadde følelser for henne noe mer. OG DETTE ANGRER JEG PÅ NÅ! En uke senere åpner hun seg helt for meg, hun sier hun begynte å gråte og ble helt fra seg etter det jeg hadde sagt til henne. Jeg ble utrolig lettet å bestemte meg for å gi henne en ny sjangs. Etter dette føler jeg vi bare har fått en bedre og bedre kjemi. Vi møtes ofte, snakker over nett hvis vi ikke kan møtes, sier hvor mye vi betyr for hverandre ofte osv. Vi har bestemt oss for at det er litt barneskole å gå rundt å spørre "vil du bli sammen med meg?" og slikt, men jeg klarte jo selvfølgelig ikke å dy meg så jeg spurte henne. Hun svarte at hun ikke var helt klar for å gå inn i ett forhold enda og at hun ville at når vi ble sammen skulle vi bli sammen litt mer automatiskt automatisk Jeg var enig med henne, men følte jeg dreit meg litt ut. Problemet er bare det at jeg er sykt redd for at noe skal komme imellom oss igjen, så jeg vet ikke. Tror dere jeg skal kjøre på med flørt og kanskje prøve å få fram vårt første kyss, eller skal jeg bare holde en avslappet profil? Jeg vil bare ikke bli knust igjen! JEG ELSKER HENNE! Takk for svar Hilsen en 15 år gammel gutt. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Tror du skal holde en avslappet profil, men også prøve å få frem det første kysset. Men jeg tror ikke du skal vente for lenge med dette. Siden du er redd for at noe skal komme i mellom, pluss at denne vennen din prøver seg på hu. Du kan jo også la henne velge mellom deg og han andre da. Og se hva som skjer da. Hvis hun velger han andre, ja det er kjipt. Men hvis hun velger deg, gångrætz! Lenke til kommentar
Lekr Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hun er vinglete, så at du blir knust er ikke umulig. Men den sjansen får du ta hvis du "elsker" henne. Lenke til kommentar
Gjest Geir trenger hjelp Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tror du skal holde en avslappet profil, men også prøve å få frem det første kysset. Men jeg tror ikke du skal vente for lenge med dette. Siden du er redd for at noe skal komme i mellom, pluss at denne vennen din prøver seg på hu. Du kan jo også la henne velge mellom deg og han andre da. Og se hva som skjer da. Hvis hun velger han andre, ja det er kjipt. Men hvis hun velger deg, gångrætz! Hun sier jeg betyr alt for henne og at hun ikke har følelser for vennen min, og at hun bare vil være venn med han. Jeg blir utrolig lettet når jeg hører dette, men er redd for å miste henne igjen:( Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hvis hun sier det så skjønner jeg ikke helt hvorfor du bekymrer deg så mye. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tror du skal holde en avslappet profil, men også prøve å få frem det første kysset. Men jeg tror ikke du skal vente for lenge med dette. Siden du er redd for at noe skal komme i mellom, pluss at denne vennen din prøver seg på hu. Du kan jo også la henne velge mellom deg og han andre da. Og se hva som skjer da. Hvis hun velger han andre, ja det er kjipt. Men hvis hun velger deg, gångrætz! Hun sier jeg betyr alt for henne og at hun ikke har følelser for vennen min, og at hun bare vil være venn med han. Jeg blir utrolig lettet når jeg hører dette, men er redd for å miste henne igjen:( Men da er det bare å fyre i gang da Ingen vits med å vente nå. Hvis du venter for lenge mister du henne hvertfall! Lenke til kommentar
Gjest Geir trenger hjelp Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Tror du skal holde en avslappet profil, men også prøve å få frem det første kysset. Men jeg tror ikke du skal vente for lenge med dette. Siden du er redd for at noe skal komme i mellom, pluss at denne vennen din prøver seg på hu. Du kan jo også la henne velge mellom deg og han andre da. Og se hva som skjer da. Hvis hun velger han andre, ja det er kjipt. Men hvis hun velger deg, gångrætz! Hun sier jeg betyr alt for henne og at hun ikke har følelser for vennen min, og at hun bare vil være venn med han. Jeg blir utrolig lettet når jeg hører dette, men er redd for å miste henne igjen:( Men da er det bare å fyre i gang da Ingen vits med å vente nå. Hvis du venter for lenge mister du henne hvertfall! Oki, skal gjøe mitt beste, takker og bokker. Kryss fingrene for meg! xD Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hold en avslappet profil ja. Ettersom dere er så unge så kan dere ikke gjøre annet enn å flyte med og rett og slett nyt hverandres nærvær. Iløpet av de neste 10 årene vil dere utvikle dere utrolig mye, enten sammen eller fra hverandre. Så du kan rett og slett ikke gjøre annet enn å ta dette som en god erfaring. Og behandle henne så godt som overhodet mulig, uten å være en tøffel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå