Gå til innhold

Hva tror dere om denne pc`en


Anbefalte innlegg

HK: Soyo SY-P41875p dragon 2 (platinum edition)

Proc: Intel P4 2,4ghz 800

HD: Maxtor daimond max plus9 120gb S-ATA X2

Ram: Corsair XMS3200 512mb

CDR: Plextor 52/32/52

DVD: Plextor PX-116A

Grafikk: Sapphire radeon 9700

Skjerm: Samsung 172T

Alt sammen stappes i et Lian Li PC61usb med 520w Lepont strømforsyning

Skal bruke en Mist black silence kjøler på cpu`en, samt et D-Link DWL-G520 54mbs trådløst nettverkskort.

OS: win XP pro

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hovedkortet du har valgt skal eg ikke utale meg om, kjenner ikke til det. Ville faktisk valgt abit sitt IC7/IC7-G, men det er da det eg vil ha.

Angående ram brikkene så må du ikke glemme å kjøpe 2 stykker.

Plextor er meget bra brenner, men ville heller valgt en 40x eller 48x, så sparer du noen kroner også.

Lenke til kommentar
Hovedkortet du har valgt skal eg ikke utale meg om, kjenner ikke til det. Ville faktisk valgt abit sitt IC7/IC7-G, men det er da det eg vil ha.  

Angående ram brikkene så må du ikke glemme å kjøpe 2 stykker.  

Plextor er meget bra brenner, men ville heller valgt en 40x eller 48x, så sparer du noen kroner også.

 

 

:yes:

Lenke til kommentar

Har brukt Abit produkter før og ikke blitt fornøyd, derfor går jeg for Soyo som jeg har brukt i to forskjellige AMD oppsett med bra resultat.

Jada jeg har to 256MB moduler. :wink:

Det største usikkerhets momentet er skjerm kortet. Er det et kort å satse på eller finnes det andre alternativ (ca. samme prisklasse) har veldig lyst til å bruke 2skjermer, så det beste hadde vært et skjermkort med 2DVI kontakter.

PC`en skal brukes til spilling!! (og litt grafisk)

Lenke til kommentar

Ok da er delene bestillt. Den eneste forandringene ble ram`en, Quad føkka opp bestillingen (tviler på at jeg kommer til å kjøpe mere derfra.)

Så det ble Geil ram 2x256 mb pc3200 matchede brikker. Samt at jeg gikk for Komplett sitt tilbud på hansol H950, er det noen som har erfaring med denne skjermen?

Lenke til kommentar
Hovedkortet du har valgt skal eg ikke utale meg om, kjenner ikke til det. Ville faktisk valgt abit sitt IC7/IC7-G, men det er da det eg vil ha.

Angående ram brikkene så må du ikke glemme å kjøpe 2 stykker.

Plextor er meget bra brenner, men ville heller valgt en 40x eller 48x, så sparer du noen kroner også.

 

 

:yes:

 

Enig der ja :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...