Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hva skal man se etter på brukt Ford Focus 99?

aip

Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å se på en Ford Focus 99modell, og lurer på hva jeg skal se etter? Jeg har fått beskjed av en mekaniker om at hvis jeg skal kjøpe brukt burde den ha vært på naf-selger test først. Denne selgeren synes det var kjedelig om jeg skulle betale for en slik test uten å kjøpe bilen, og om jeg skulle kjøpe bilen var det sure penger for meg uansett siden slike koster flere tusenlapper. Han ville heller ikke ta en slik test, å utsette salget av bilen for testen tok så lang tid. Han sa han synes jeg skulle få med meg noen som virkelig kunne bil, siden kvinnfolk ikke kunne mye om bil (i mitt tilfelle er jo dette riktig - MEN! *kremt*), og at han var ikke redd for å vise frem bilen. Er litt skeptisk, men vil virkelig ha bilen, og trenger den virkelig. Men enn om det er mye feil på den som jeg ikke ser? Har ikke noen skikkelig bilkyndige til å ta med meg heller.. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Du bør enten få med deg en som er skikkelig bilkyndig som kan se over bilen for deg, eller ta en NAF-/KNA-test eller tilsvarende, ev bestille time for en gjennomgang (taksering) av bilen på et merkeverksted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...