kniife Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Noen ganger får jeg en sikkelig merkelig følelelse i hodet. Akkurat som hodet blir dritt tungt og det er "vanskeligere" å bevege til sidene. Og det andre jeg kjenner er at det på å en måte foregår noe i hodet, akkurat som det vokser noe. Hva kan dette være? Jeg har ikke hodepinne eller vondt, bare en sikkelig merkelig følelse og når det kommer kjenner jeg følelsen. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har ingen ide om hva det kan være, føler det sånn selv etter en skikkelig fyllekule eller etter å ha tatt sove medisin, men hvis du ikke drikker hele tiden eller går på medisiner, kansje legen kunne vært en god ting. 2 Lenke til kommentar
kniife Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Hvorfor legen for vær minste ting. Drikker ikke ofte nei, eneste jeg bruker er antibiotika. Men det er bare slik som kommer avogtil og forsvinner realivit kjapt Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kansje du kan beskrive "følelsen" du får litt nærmere ? Du skreiv at du kjente noe i hode når denne tunge følelsen kom, hva kjennes det ut som ? Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det prat om å bare være typisk lightheaded? Skjer det typisk da du reiser deg fort opp og liknende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå