AnDy_1990 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hei Har idag installert ny cdspiller i min Opel Omega B 1996 stv. Men når jeg skulle ut å kjøre etter montering og testing av spiller, ville ikke bilen starte. Det gnister når jeg setter på og rører + polen på batteriet, lysene og alt kommer på i bilen. Men når jeg vrir rundt nøkkelen så blir alt av strøm borte. Og jeg må røre på + polen på batteriet igjen, og da kommer det tilbake, men bilen starter ikke. Har lite peiling på det elektriske i bilen, og de ble mørkt nå så lurer bare på noen tips til hva jeg skal sjekke når jeg går ut igjen imorgen? Mvh AnDy 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 høres ut som dårlig kontakt på batteripolene. Prøvd å gjøre de rene, gjøre rene batterikoblingene og skru de skikkelig til? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Dette er faktisk nøyaktig det samme jeg har opplevd. Jeg regner med at det er den ledningen som sitter litt utpå plusskabelen som er løs, det er den ledningen som går til den svarte boksen som sitter over batteriet, du må passe på at skruen som fester den ledningen til plusspolen sitter godt nok. Lenke til kommentar
AnDy_1990 Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Fungerte godt å pusse polen og få skrudd ledningene ekstra fast, takk til alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå