phpnuke Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ser at Komplett informerer om at den er full HD, men på hjemmesiden til LG er det kun HD Ready. Noen som kan bekrefte? Er det full eller ikke? Og forresten, noen som har erfaringer generelt med LG? Har kun hatt Samsung. Greit nok det, men liker ikke fjernkontroll ordningen. Så klurete når man skal skifte fra HDMI 1 -> 2, samt den er avansert i bruk Lenke til kommentar
Tbau5 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ser at Komplett informerer om at den er full HD, men på hjemmesiden til LG er det kun HD Ready. Noen som kan bekrefte? Er det full eller ikke? Ville stolt på LG her somm oppgir at oppløsningen er 1366 x 768 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 uansett hvis det er full HD så har nesten ikke det en dritt og si på en 32", hvis du vil utnytte det helt så tror jeg du må opp i 37" 42" Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Ja, det vet jeg. Men når jeg for engang skal kjøpe meg ny tv i stua oppe, så går jeg heller for Full HD, istedenfor HD-Ready. Med mindre det er en ulempe å kjøre Full HD på 32" Har 40 i stua nede nå, men kun HD-Ready. Føler ikke behovet for å skifte den ut akkurat nå, men når jeg skal ha ny, blir det iallefall Full HD Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Søkte litt, og fant plutselig denne siden hos LG. Noen som skjønner dette? Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Jeg så at det var dårlig med utganger på den. Kun HDMI så derfor kjøpte jeg meg en Samsung 32" LCD-TV LE32C535 istedenfor Lenke til kommentar
phpnuke Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Har et spørsmål. Ser tven er rikstv kompatibel. Fungerer det hvis jeg drar en ekstra antenneledning fra selve antenna inn til tven, også putte i kortet som jeg benytter nede ? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Selve kortleseren, CAM, conditonal access module elns. må som regel kjøpes som ekstrautstyr til bortimot tusenlappen, og må registreres hos RiksTV på ditt abonnement. Så kan du putte inn kortet og se på de kanalene du abonnerer på. Uten CAM og kort vil du få inn NRK ved å koble antenna til TV-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå