Hoffah Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg skal kjøpe meg SE X10 mini pro, men jeg vil ha lavest mulig pris, jeg kan kjøpe med abbonement eller uten. Vurderer å bestille fra telenor.no med super, får å så ringe dem og ta bort sperra gratis, slik at jeg kan kaste sim kortet i ei skuffe i et år. Totalpris litt over 1700,- Får du fjernet operatørlåsen til tele2gratis? Er 500,- i vrakpant for mitt gamle simkort det:) Håper på hjel, og mange svar Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det koster 600,- å fjerne operatørlåsen den første måneden, så reduseres det med 40,- per mnd. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 23. august 2010 Forfatter Del Skrevet 23. august 2010 Hvordan er det med apps på x10 mini pro? fungerer de som de skal på den lille skjermen? Lenke til kommentar
alfi27 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hvordan er det med apps på x10 mini pro? fungerer de som de skal på den lille skjermen? tror da det. hvilke tenker du på? Spotify og Wimp fungerer hvertfall. men klart, noen apps funker ikke pga den lave oppløsningen... Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Hiver meg på her: Kan jeg kjøpe x10mini pro med netcom kontantkort, også sette inn et annet simkort med abonement fra netcom...? Er det ikke kun operatørsperre, men ikke "annet simkort fra samme operatør" sperre? Endret 25. august 2010 av Caddy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå