Gå til innhold

PL. Fulham - Manchester United 22.08.10 - Kamptråd


kandinsky

Anbefalte innlegg

(Goldwing)Har ete to skiver med ost og speilegg på til frukost, for å få ei skikkelig oppladning før kampane tek til i ettermiddag. I augneblinken gjer eg mitt beste for å få opp koffein-nivået i kroppen med opptil fleire koppar sterk og god kaffi. Til kampen, som skal sjåast i sofakroken til ein universitetskamerat, skal eg drikke ei Carlsberg og eit fruktig engelsk ale, saman med ein eller annan type pizza som truleg må bestillast i god tid før kampstart. Nervane har byrja å snike seg oppover ryggrada, noko eg først merka av at eg våkna i dag tidleg av merkelige fotballrelaterte draumar.

 

hehehe....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Frykter Berba på topp aleine og Hernandez kommer inn etter 60 minutter, men da er det allerede for sent..... Pessimist jeg?

Er stygt redd for dette selv.

 

Må innrømme at jeg er noe skuffet over hvor lite aktivitet det er i Uniteds kamptråder denne sesongen. Hva faen skjer folkens? Kom med deres forhåndstips, lagoppstillinger og det som bedre er. Ja, jeg er intressert i å lese hva folk har planer om å spise til kampen, hvor de skal se den og hvem de skal se den med. Kom igjen.

 

Støttes. Jeg håper jeg stiller med gyldig fravær, ettersom jeg har hengt ut med den desidert fineste dama i hele byen. Da må til og med d.no vike. Jeg ser kampen med lillebror hjemme på TV-en. Skal begynne å lade opp fra 16 og utover tenkte jeg. NCastle - Villa nå i bakgrunnen. Digger meg at Villa ligger under 3-0 og digger meg å høre alt drittpraten om Shitty fra Ireland. I tilegg så sitter Alexander Schau og godter seg når han forteller om det. DEILIG! Forjævlig kommentator men. Klarer aldri å prikke inn godformen på søndager, dog. Fyllesjuk og kvalm, med null interesse for videre påfyll av alkohol. Sultefora er jeg og, etter jeg gikk råflott i går og svei av det lille jeg har på vin og tull.

Lenke til kommentar

[16:32] <+e1> Fulham: Stockdale, Pantsil, Hughes, Hangeland, Konchesky, Duff, Murphy, Etuhu, Davies, Dempsey, Zamora.

[16:32] <+e1> Subs: Zuberbuhler, Kelly, Baird, Gera, Riise, Greening, Dembele.

[16:32] <+e1> Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Vidic, Jonathan Evans, Evra, Valencia, Fletcher, Scholes, Park, Hernandez, Berbatov.

[16:32] <+e1> Subs: Kuszczak, Owen, Giggs, Smalling, Carrick, Nani, Rafael Da Silva.

[16:32] <+e1> Referee: Peter Walton (Northamptonshire)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...