Gå til innhold

PL. Fulham - Manchester United 22.08.10 - Kamptråd


kandinsky

Anbefalte innlegg

Det er en trist dag. Det er så jævlig å høre Alsaker "Skal Hangeland revansjere selvmålet da? ÅÅÅJAAAA HAN GJØR DET!! DETTE ER DET VAKRESTE JEG HAR SETT PÅ EN FOTBALLBANE! DET ER TÅRER I ØYNENE MINE!"

 

Berbatov: 27 passes, 4 unsuccsesful, 1 assist. 7 shots, 2 off target, 1 blocked.

 

Zamora: 31 passes, 5 unsuccsesful, 1 assist. 4 shots, 3 off target, 1 blocked.

 

Dette er forskjellen på mann A som er så ræva at han burde kastes i dass og brennes på bål og mann B som rundknuller forsvaret vårt og pisser på den bakre firern vår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er en trist dag. Det er så jævlig å høre Alsaker "Skal Hangeland revansjere selvmålet da? ÅÅÅJAAAA HAN GJØR DET!! DETTE ER DET VAKRESTE JEG HAR SETT PÅ EN FOTBALLBANE! DET ER TÅRER I ØYNENE MINE!"

 

Berbatov: 27 passes, 4 unsuccsesful, 1 assist. 7 shots, 2 off target, 1 blocked.

 

Zamora: 31 passes, 5 unsuccsesful, 1 assist. 4 shots, 3 off target, 1 blocked.

 

Dette er forskjellen på mann A som er så ræva at han burde kastes i dass og brennes på bål og mann B som rundknuller forsvaret vårt og pisser på den bakre firern vår.

 

Alsaker er scouser og ikke halveis nøytral engang. Så kampen uten lyd i dag og er frendeles uforstående til at selskapene ikke gir oss muligheten til å slå av komentatoren. Dagens teknologi burde klart det fint

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

synes at Berba og Park(defensivt) var grei, mens Chicharito og Valencia var håpløse. På en dårlig dag så skal Unitedspillerne klare å åpne rom for andre og sette de opp i gode posisjoner.

Ingen av de sistnevnte klarte dette en gang...

 

Ingen som har link til målene?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Få opp Poll da viss du gidder? Mye unødvendig pes til berba ute og går. Latterlig idag, laget spiller kollektivt dårlig idag med noen unntak

En poll blir useriøst uansett. Det er bare å finne seg i at alle styrer sine egne meninger og enkelte er veldig opptatt av trynefaktor. Hadde personlig en slik greie for Tevez (aldri en favoritt hos meg) og har delvis hatt det med blant annet Owen og Rafael. Det går mest på at jeg ikke setter pris på spillerstilen til de nevnte og innrømmer gladelig at jeg noterer meg hver gang Rafael lager hull i forsvaret vårt.

 

At enkelte lar det gå så langt som de gjør får bare være som det er. Man vet hvor kruttet kommer fra hver eneste gang, og de siste sidene her er en klisjefylt, overdramatisert, teateroppsetning av A Day In A Life - Diskusjon.no/RedCafe.

 

Jeg tror jeg snakker for alle når jeg sier at det er fryktelig skuffende å tape i siste minutt når vi leder og i tilegg brenner en straffe. Fulham lever utelukkende på hjemmebaneresultatene sine og uavgjort (isolert sett) på Craven Cottage er faktisk ikke så jævlig krise. Vi spilte 2-2 mot Sunderland i fjor. Det svei verre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Limbeck, det blir omtrent som å bekrefte egne arbeidtakeres inkompetanse. Likevel synd. Det aller meste av eksperter og kommentatorer suger. (RBK-mini, Brann-Davy, Lars Bohinen osb)

 

Stakk på trening i pausen, med en noenlunde grei følelse. Stating the obvious: Paul Scholes slutter aldri å imponere meg. Skuddet er et kapittel for seg selv, strør gode pasninger over hele banen hele omgangen. Hvor ble det av Scholes-taklinga denne kampen? Berbatov kan ikke drible, absolutt ikke skyte, ikke avslutte generelt med mindre det er noe fikst/jalla. Det går treigt, 0 eksplosivitet, ingen lederegenskaper eller noe annet enn et provoserende kroppsspråk. Slenger meg ikke på de som ønsker en svart dildo i endetarmen til Berba, men 300m? Etter å ha sett nok kamper av han er det på tide å konstantere at han ikke er en toppspiss. Klarer ikke å slutte å sammenligne kjøpet med en korg råtne jordbær jeg kjøpte i Oslo. Greit, det var fem gode bær opp i der, men thats it. Hadde aldri kjøpt om igjen. Har som sagt ikke sett 2. omg, og det er vel kanskje like greit. Dyrere enn Rooney, Torres, Drogba(?) og resten av gjengen. Var fan før, selv på slutten av sesongen i fjor. Men nå har det gradvis gått over til ergelse av sløste sjanser. Joiner nok resten av hylekoret innen mai.

 

Legger ikke all skyld på Berbatov denne kampen, bare sier at han er for dårlig generelt. Vil tippe at det er de samme problemene som alltid; Ingen scorer, Carrick scorer hvert skuddår, hjelper ikke med Valencia sine innlegg når vi stiller med Berbatov og Hernandez i boksen, ene for liten og den andre gidder ikke hoppe. Park arbeider hardt, men har hverken beina eller hodet til å avgjøre kamper. Et forsøk på å oppsummere:

 

Midtbanen gjør jobben, men spissparet må score for å vinne kamper. Valencia, Scholes, Fletcher og Park er ingen målmaskiner, noe som heller ikke er jobben deres. Scholes og Fletcher gjør det de skal, hhv strø baller, og ødelegge Murphy. Forsvaret tok jeg faktisk ingen notiser av iløpet av 1. Orker ikke memorere. VDS er maskin. Hernandez har ikke noe ansvar denne kampen, og skal ikke lastes, han var frempå og prøvde seg ved flere anledninger. Hvor er sjefen? Greit at Scholes slår sjefspasninger, men for å sitetere FIFA "It takes two to make a good pass".

 

Dette har ikke noe med Fulham å gjøre, savnet av Ronaldo er til å ta og føle på når Rooney er ute. Hadde vært ok med flere strenger å spille på. Hvorfor henter vi kun talent what so ever? Mener SAF at vi ikke trenger å styrke laget? God natt.

Lenke til kommentar

En ting jeg er helt sikker på, det er at Owen aldri burde hatt 7'er drakten! Må spørre en gang til:Er det ingen som har link til målene

 

TomHel:Berba er mer en 10målsspiss enn 20måls. Han er nok best til å åpne forsvar, slå fine pasninger(gjennombrudds, og andre langpasninger,kortpasningsspill og flikker), og sette andre medspillere opp i gode posisjoner. Ser derfor argumentet med å bruke han som OM...

 

Men enig med deg. Vi trenger å forsterke. Ihvertfall med en backup til Scholes...Og med mindre man tar utgangspunkt i at Macheda tar steget opp til å bli en klassespiss i PL eller at Owen finner tilbake til god gammel målform, da må vi ha inn en kjappis på topp.

men hva er egentlig forventningene til Hernandez denne sesongen?

Er det muligheter for å få Benzema?

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Saken din er både fair og god, Game. Er enig i bøttevis av ting. Tror aldri Berbatov kan overbevise de som er tvilende nå. For han er ikke typen som putter 20/25 i ligaen og det blir han aldri heller. Men det er ett par ting. Som nevnt tidligere, prislapp osv kan han jo ingenting for. Det berømte kroppspråket også. Kroppspråket i dag er faktisk ingenting å nevne engang. Uansett. Feilen for min del er at det blir tatt opp etter en kamp der vi taper poeng og han gjør en descent kamp. Alle lag har spillere som er gråpunktet og punchbaggen og Berba har blitt vår. Jeg vet at både du, jeg og sikkert mange andre får ut frustrasjon her når United snubler, og denne diskusjonen har vært oppe 10000 ganger. I riktig sammenheng er det som sagt en fair case. Etter en god+ omgang og en middels- så blir det feil.

 

Dette hadde vært en ikke-sak om Nani hadde satt straffen.

Lenke til kommentar

Berbatov hadde en god førsteomgang i dag. Faktisk var han blant banens bedre spillere totalt sett. Hvorfor slaktes ikke forsvarspillet i like stor grad? Fulhams mål nummer to er en gigantisk markeringsfeil der Vidic går for å dekke en annen (Hughes) og dermed får Hangeland tid til å stige opp. Valencia, Park og Hernandez var alle skuffende i dag. Berbatov hadde et par veldig gode involveringer og hadde hatt et mål eller to om Stockdale ikke hadde stått en meget god kamp.

 

Det er spesielt å se Park starte kamper der vi må dra frem noe spesielt for å overliste et kompakt forsvar. Jeg ønsket selv Nani fra start, men laget vi mønstret i dag var absolutt godt nok. Det var alt i alt svært små marginer i dag. Nani bommer på en straffe som faktisk ikke er så halvgæren (dette er vel straffebom-runden) og et øyeblikk senere slipper vi inn 2 - 2-målet.

 

Hvorfor tar ikke Giggs straffen spør dere? Kanskje er det fordi han ikke ønsket det selv. Giggs har tidligere i et videointervju uttalt seg om straffeskyting, og for meg fremstår han ikke som et naturlig valg. Han trener på å skyte i det samme hjørnet gang på gang frem mot en straffesparkkonkurranse, og har uttalt at han ikke er en typisk straffeskytter.

 

Dette hadde vært en ikke-sak om vi aldri hadde sluppet inn 2 - 2, men jeg er ikke bekymret for Berbatov. Han viser lovende takter i år og han virker friskere på hodet (selv om det fortsatt er en del å jobbe med) en tidligere.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

VdS stod en fantastisk kamp og reddet dere ved flere anledninger, den headingen var ikke å lett å hindre for keeper og han holdte på å greie det også. Lett over 5 på børsen for Edwin idag.

 

EDIT: Helt enig med Jørgen, som vanlig.

 

førstemålet, ikke headingen jeg tenker på...

 

Nani bommer på en straffe som faktisk ikke er så halvgæren (dette er vel straffebom-runden) og et øyeblikk senere slipper vi inn 2 - 2-målet.

 

er enig i bortimot alt du skriver i dette innlegget, men her er vi totalt uenige. Ingen fart på tilløpet og han stopper opp. Hadde straffen vært hard med bra tilløp, da hadde det vært ett greit forsøk...

 

har enda ikke fått noe svar, så føler jeg må spørre igjen:Er det ingen som har LINK til målene?
Det er ingen spøk da folk sier justfuckinggoogleit.Fulham - Manchester United

 

Takk. Prøvde ett par steder, men du har ett godt poeng.

 

Da har jeg orden på alt jeg ville si.

 

Evra:Du er ikke venstre midtbane! Du har ingenting der oppe å gjøre. Har du ikke sikring, så ruser du ikke på den måten. Dette burde vi ikke snakket om! Du har i lengre tid blitt regnet som verdens beste i din posisjon!

 

Evans:Hva faen? Det der er så juniorfeil! Ord overflødig!

 

Vidic:OPP i spilleren for f... du skal både kunne se om det kommer spillere forfra og du skal kunne anslå hvor farlig det vil bli hvis ballen går mot han!(er han presset?Er han ikke presset?er det farlig posisjon?)

 

Edwin:Det er rett på. Du ser utgangen. Du er United-målvakt. SKJERPINGS!

 

PS:på bakgrunn av dette målet, så synes jeg ikke at noen av disse fortjener over 5!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...