Gå til innhold

PL. Fulham - Manchester United 22.08.10 - Kamptråd


kandinsky

Anbefalte innlegg

Selv om jeg ikke er enig med chicarito i at Fulham ble snytt for noe, så er det den jævla markeringen som totalt svikter i dag.

 

Og ser at vi er like rævva på offensive cornere som foregående sesonger...Var det en av headingene som gikk på mål?

 

2-1 var vel fra corner?

 

Hangeland ja... Sist eg sjekket spilte han på fulham...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men vi blir jo også snytt for en seier av dommeren i dag.

 

 

Tull og fjas. Vi får en billig straffe mens Fulham blir snytt for en rimelig klar en der Vidic river ned ene Fulham spilleren. "Offsiden" det snakkes om er ikke offside fordi Evans(?) opphever den. At han er såvidt utenfor banen i et par sekunder har ingenting å si.

 

Ellers er jo "handsen" på Berba rimelig utrolig.

 

 

Synes problemet var kantspillerne i dag, det ble mye mer livlig når Nani kom inn, godt innhopp. Ellers er jeg fornøyd med Hernandez og Berba, de har ikke helt dagen men ser mye bra spill mellom de to. Hernandez kommer til å score mange mål når han blir varm i trøya og kommer inn i spillestilen. Ser ut til å ha et godt fotballhode i forhold til alder.

 

Vidic hadde ikke dagen, kan ikke huske sist jeg har sett han slite som han gjorde i dag, må heve seg til neste kamp.

Du har i hvertfall ikke et fotballhode om du er fornøyd med Berba og Hernandez idag. Innse realitetene, Berbatov er ikke og vil ikke bli god nok for United. Ikke kan han skyte, ikke kan han heade. God teknisk, men det er også alt. Det er Thomas på WBA også.

 

Ellers er det Evans som var bedriten i dag, ikke Vidic som må ta alle dueller fordi Jonny er ute av posisjon eller tapte sine.

 

Se kampen på nytt.

 

Ber til høyere makter om han er vekke 1september.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke er enig med chicarito i at Fulham ble snytt for noe, så er det den jævla markeringen som totalt svikter i dag.

 

Og ser at vi er like rævva på offensive cornere som foregående sesonger...Var det en av headingene som gikk på mål?

 

2-1 var vel fra corner?

 

Hangeland ja... Sist eg sjekket spilte han på fulham...

 

Hehe ja, det er sant. Men det ble hvertfall mål etter corner. Det er ikke tvil om at det er et svakhetspunkt på Man Utd heller da.

 

Uansett synes jeg det er Vidic som gjør feil på 2-2, han er mer opptatt av å holde i Davies(?) enn å markere og vinne duellen med Hangeland.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Men vi blir jo også snytt for en seier av dommeren i dag.

 

 

Tull og fjas. Vi får en billig straffe mens Fulham blir snytt for en rimelig klar en der Vidic river ned ene Fulham spilleren. "Offsiden" det snakkes om er ikke offside fordi Evans(?) opphever den. At han er såvidt utenfor banen i et par sekunder har ingenting å si.

 

Ellers er jo "handsen" på Berba rimelig utrolig.

 

 

Synes problemet var kantspillerne i dag, det ble mye mer livlig når Nani kom inn, godt innhopp. Ellers er jeg fornøyd med Hernandez og Berba, de har ikke helt dagen men ser mye bra spill mellom de to. Hernandez kommer til å score mange mål når han blir varm i trøya og kommer inn i spillestilen. Ser ut til å ha et godt fotballhode i forhold til alder.

 

Vidic hadde ikke dagen, kan ikke huske sist jeg har sett han slite som han gjorde i dag, må heve seg til neste kamp.

Du har i hvertfall ikke et fotballhode om du er fornøyd med Berba og Hernandez idag. Innse realitetene, Berbatov er ikke og vil ikke bli god nok for United. Ikke kan han skyte, ikke kan han heade. God teknisk, men det er også alt. Det er Thomas på WBA også.

 

Ellers er det Evans som var bedriten i dag, ikke Vidic som må ta alle dueller fordi Jonny er ute av posisjon eller tapte sine.

 

Se kampen på nytt.

 

Ber til høyere makter om han er vekke 1september.

 

Det var ikke spissene som var problemet i dag, det var kantspillet og det ustabile forsvaret.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Du har i hvertfall ikke et fotballhode om du er fornøyd med Berba og Hernandez idag. Innse realitetene, Berbatov er ikke og vil ikke bli god nok for United. Ikke kan han skyte, ikke kan han heade. God teknisk, men det er også alt. Det er Thomas på WBA også.

 

Ellers er det Evans som var bedriten i dag, ikke Vidic som må ta alle dueller fordi Jonny er ute av posisjon eller tapte sine.

 

Se kampen på nytt.

 

Ber til høyere makter om han er vekke 1september.

Dårlig kamp, ja. Men han er en klassestopper. Han er fortsatt ung og man kan ikke vente at han skal være 100% stabil.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har medfølelse for dere som sitter hjemme i Norge og må høre på den kødden av en bergenser kommentere. ABU til tusen, partisk som faen og rett og slett en forbanna dårlig kommentator. Jeg hater Alsaker intenst.

TV2BPL7 = Sant. Britiske kommentatorer med kompetanse.

Er det en egen kanal eller kan man velge annet lydspor? Isåfall hvordan? Ser bare ut som jeg har 3 PL-kanaler.

Om du har altibox har du 7 kanaler.

Lenke til kommentar

Det er to ting jeg biter merke i hva gjelder dømmingen i dag, og det er 3 Fulhamspillere som kunne fått gult kort som ikke fikk det mens Valencia fikk. Og at spillere var inne i feltet før straffen var gått. Da skulle jo vi fått tatt en ny...

 

Merket det også. Denne dommeren var absolutt ikke god nok i dag, på ingen slags måte. Igjen, jeg klager på dommeren overall, ikke at vi tapte pga. han eller noe. Så jævlig shite.

 

Btw, Alt, var Berba og Chicharito gode nok i dag? Er du fornøyd med de spissene på banen i dag som spilte kanskje 10x verre enn spissen til Fulham? Ville du gitt noen av dem mer enn 4-5/10 i dag liksom? Seriøst.

Lenke til kommentar

Jeg syntes Berba leverte varene. Hernandez ble alt for usynlig.

 

enig

 

Synes Berbatov klarte seg bra i første omgang. La ut perfekt ball for Scholes, hadde noen farlige skudd og hadde grei link-up mellom midtbane og angrep.

 

Andre omgangen derimot..

 

og enig

 

 

2-1 var vel fra corner?

 

Forfriskende å se deg snakke om Man Utds framfor dommerens feil forresten. :thumbup:

 

ja det var det, men det var motspiller og Nani ;) Har mange bevis på disse håpløse offensive cornerne fra forrige sesong, men legger denne til på godviljen siden det var horrible markeringsfeil som felte oss i dag.

 

 

:p

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Btw, Alt, var Berba og Chicharito gode nok i dag?

 

For å gjøre det enkelt. De scorte ikke, derfor var de ikke gode nok.

Neida, men jeg er fornøyd med Chica ut i fra forventningene, og som sagt viste han gode takter, godt samspill med medspillerne og et godt fotballhode. Ingen enkel jobb å starte sin første kamp for Man Utd borte mot Fulham. 6+

Berba hadde en god førsteomgang men var svakere i andreomgang. Ingen stor kamp av noen av de men ikke i nærheten av noen femmer på børsen. 7

 

 

Er du fornøyd med de spissene på banen i dag som spilte kanskje 10x verre enn spissen til Fulham? Ville du gitt noen av dem mer enn 4-5/10 i dag liksom? Seriøst.

Du er så flink til å overdrive. ;)

Lenke til kommentar

Berba hadde en god førsteomgang men var svakere i andreomgang. Ingen stor kamp av noen av de men ikke i nærheten av noen femmer på børsen. 7

 

Du er så flink til å overdrive. ;)

 

det er du og ;) Ut fra andreomgangen er jeg enig i tc47 som foreslo 5

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

 

 

Berba hadde en god førsteomgang men var svakere i andreomgang. Ingen stor kamp av noen av de men ikke i nærheten av noen femmer på børsen. 7

 

 

7? SJU?

 

Her lukter det ugler i mosen. Berbatov var DRITT i dag. Vet ikke om jeg skal ta deg seriøst når du kan gi en spiller etter en så dårlig kamp en 7'er.

 

Latterlig kamp av Berbatov. Seriøst, er det mulig å være så dårlig? Forstår ikke hvordan dere holder ut med han uke etter uke der han laffer rundt på banen uten å gjøre en innsats. Som Goldwing sier, så leverer han kun mot "drittlag" som Newcastle, men i de jevne kampene er han crap. Til og med jeg som er Arsenal-supporter blir frustrert over den manglende innsatsen. Synes det sier litt.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Hvor mange på United var egentlig bedre enn Berba idag da? Scholes, van der Sar og kanskje Nani etter at han kom inn.. Hvorfor er det Berba som blir hakket på da? Hver jævla gang United taper blir Berba syndebukken, er jo helt latterlig..

Slenger meg på den. Imo så var Evra, Oshea, Evans, Valencia, Park og Chicharito dårligere enn bulgaren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...