Gå til innhold

PL. Fulham - Manchester United 22.08.10 - Kamptråd


kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jotun:

 

"article 11.4.1. of the refereeing code that states "an opposing player cannot be offside when one of the last two defenders has left the field of play""

 

Takker.

 

Men Zamora kan ta en løpetur ut av dødlinja for å unngå offside?

 

Skjønner hvorfor de har den regelen, men burde kunne gjelde angripere også da....

Lenke til kommentar

hva tenker du på tyrant? Liverpool-Alsaker du tenker på sant? Enig i den.

 

Synes ellers at Berba gjør en bra figur i første og tilsvarende dårlig i andre...

 

enig i tc47 hva gjelder straffen, men ikke angående eksekutør...

Selv om jeg synes det var greit at Nani tok straffen, så hadde jeg aldri trodd at han skulle ta en så arrogant straffe.

 

Man hører aldri at noen kritiserer en hard straffe med bra oppløp, i lengste hjørne...

Lenke til kommentar

Det skjer på hver eneste straffe. Det er bare enkelte dommere som plukker på det. Men regler er regler, og straffen burde egentlig blitt tatt på nytt.

 

Nå spørs det om det var straffe til å begynne med da.

 

Billig eller ikke, det var ikke helt inkorrekt liksom. Så billig ja, men vi fikk den, og den skal bli tatt på nytt (egentlig pga. to ting men ja, spesielt det at Fulham forsvarerne løper inn i feltet).

Lenke til kommentar

Dårlig kamp i dag. Fulham gjør nok en gang det de skal for å knekke united laget.

 

Forsvaret er helt latterlige i dag. United ble ikke snytt for noen seier, de er heldige som slipper unna med 1 poeng.

 

Slakter dere virkelig Nani? Han var pinadø bortimot banens beste med kun de siste 25 minuttene. Uten han hadde ikke united hatt 2 mål. Greit, patetisk straffe, men den er så billig at det er vilt allikevel.

 

2-2 er et godt resultat mot fulham borte for United. United sliter mot de.

 

 

Ja, er helt enig i det du skriver. Fulham løp rett igjennom forsvaret vårt flere ganger, uten problemer. Vi startet bra, men gikk gradvis i oppløsning bak. Jeg vil se Smalling + Vidic bak i neste kamp. Evans leverte en forferdelig forestilling i dag.

 

Det er jo vanlig å skrike etter Nani så fort han gjør noe galt, ikke akkurat overrasket over det. Straffen vi fikk var av det billigste slaget også, som du skriver.

 

Fulham ble snytt for 3 poeng i dag.

Endret av Chicharito
Lenke til kommentar

Har medfølelse for dere som sitter hjemme i Norge og må høre på den kødden av en bergenser kommentere. ABU til tusen, partisk som faen og rett og slett en forbanna dårlig kommentator. Jeg hater Alsaker intenst.

 

Word. Alsaker er så partisk som man kan få blitt. Man hørte jo det da han kommenterte Joey Barton mot Man Utd forrige uke. Mente han ikke skulle hatt gult :p

Lenke til kommentar

Men vi blir jo også snytt for en seier av dommeren i dag.

 

 

Tull og fjas. Vi får en billig straffe mens Fulham blir snytt for en rimelig klar en der Vidic river ned ene Fulham spilleren. "Offsiden" det snakkes om er ikke offside fordi Evans(?) opphever den. At han er såvidt utenfor banen i et par sekunder har ingenting å si.

 

Ellers er jo "handsen" på Berba rimelig utrolig.

 

 

Synes problemet var kantspillerne i dag, det ble mye mer livlig når Nani kom inn, godt innhopp. Ellers er jeg fornøyd med Hernandez og Berba, de har ikke helt dagen men ser mye bra spill mellom de to. Hernandez kommer til å score mange mål når han blir varm i trøya og kommer inn i spillestilen. Ser ut til å ha et godt fotballhode i forhold til alder.

 

Vidic hadde ikke dagen, kan ikke huske sist jeg har sett han slite som han gjorde i dag, må heve seg til neste kamp.

Lenke til kommentar

Har medfølelse for dere som sitter hjemme i Norge og må høre på den kødden av en bergenser kommentere. ABU til tusen, partisk som faen og rett og slett en forbanna dårlig kommentator. Jeg hater Alsaker intenst.

TV2BPL7 = Sant. Britiske kommentatorer med kompetanse.

Er det en egen kanal eller kan man velge annet lydspor? Isåfall hvordan? Ser bare ut som jeg har 3 PL-kanaler.

Lenke til kommentar

hva tenker du på tyrant? Liverpool-Alsaker du tenker på sant? Enig i den.

 

Synes ellers at Berba gjør en bra figur i første og tilsvarende dårlig i andre...

 

enig i tc47 hva gjelder straffen, men ikke angående eksekutør...

Selv om jeg synes det var greit at Nani tok straffen, så hadde jeg aldri trodd at han skulle ta en så arrogant straffe.

 

Man hører aldri at noen kritiserer en hard straffe med bra oppløp, i lengste hjørne...

 

Ja, tenker på Liverpool- Alsaker.. Sist sesong uttalte han jo til VG eller Dagbladet at han nesten håpet at Chelsea skulle slå hans eget favorittlag sånn at United ikke skulle få flere ligatrofeer enn Liverpool. Da er det kjedelig å høre han kommentere United, da du vet hvor orgasmisk herlig han synes det målet til Hangeland var. Han blir jo mer begeistret over at Torres tar av seg genseren på sidelinja enn at United scorer.

 

Ellers bør vi ikke skylde på dommeren, han klarte seg fint. Vi var faktisk litt heldige som i det hele tatt fikk poeng idag, da Fulham var helt på høyde med oss. Å skylde på Nani blir ihvertfall håpløst, han var jo faktisk et friskt pust, og bare uheldig som bomma på straffe.

Lenke til kommentar

Selv om jeg ikke er enig med chicarito i at Fulham ble snytt for noe, så er det den jævla markeringen som totalt svikter i dag.

 

Og ser at vi er like rævva på offensive cornere som foregående sesonger...Var det en av headingene som gikk på mål?

 

2-1 var vel fra corner?

 

Forfriskende å se deg snakke om Man Utds framfor dommerens feil forresten. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...