Gå til innhold

PL. Fulham - Manchester United 22.08.10 - Kamptråd


kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke dette vår kamptråd Eller er det neutral stuff nå?

 

What the fuck ever.

Trodde kamptådene ble flyttet til PL-kategorien for å få flere ulike supportere med i diskusjonene. Vil ikke si at å juble hemningsløst er diskusjon, men nå er det nå en gang slik. Jeg forstår frustrasjonen. Ville blitt forbanna selv.

Lenke til kommentar

Helt syk kamp for oss nøytrale! Vanvittig spennende og morsomt. Likte godt at Brede fikk scoringen sin, for han hadde en fantastisk kamp sett bortifra selvmålet. Samtidig vil jeg si at Man Utd var heldige i denne kampen, straffen de fikk var feil og Fulham skulle hatt straffe. Men alt i alt et greit resultat til slutt på en fantastisk fotballkamp.

 

Bobby Zamora er faen meg helt rå. Skulle så sykt ønske at vi hadde han fortsatt, et jævla beist.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Straffebom i første bortekamp som koster oss poeng. Hørt det før?

 

Tror det faen ikke. I år igjen.

 

Hva i svarte forpulte helvete er det som skal til for å klare å vinne de første kampene? Herregud. Hele jævla dagen er ødelagt.

 

Jeg klarer ikke skjønne hvordan vi klarte det. 1-2, og jeg følte meg safe, men 1-2 og straffebom og 2-2 måtte komme. HVOR DÅRLIGE ER VI TIL Å KLARERE? Og HVORfor lot Evra høyrevingen løpe fri 2-3 gagner FØR 1-1 målet kom? Hvorfor skal vi være så jævlig dårlige? Når skal Evans lære klareringer? Og forsvaret i luften... Berba i luften... fuck off.

At Berba ikke slo ned til ledige (hvem var det ledig..?) i 90. min eller noe, FY faen. Han prøvde på altfor utrolige ting i dag også til tider, ball juggling når han han kan sentre videre tidligere osv. Og et par av skuddene, du må skyte hardere enn det for å slå en god keeper, ikke noe vits i å trille ballen til keeperen.

 

HELVETE.

 

Nani kan slå innlegg men fy faen, ikke godt nok. Faen meg ikke godt nok.

 

FUCKING UKE ØDELAGT.

Lenke til kommentar

Hadde 58:42 posession osv... det verste er at om spissene våre hadde vært ekte klasse så hadde de klart å lage sjaner selv ala Rooney Ruud, Yorke Cole osv. Vi hadde jof ull kontroll til tider men spissene var bare ikke gode nok. Men i dag var forsvaret latterlig (da Evans og Evra).

 

Tar det litt med ro nå og sier grattis til Fulham-keeperen, grattis til han, god kamp og en stor dag for ham.

Lenke til kommentar

Ble som jeg sa, gitt. "Dummeste jeg har hørt" meg i ræva. Elendig av Fergie. Evans suger mot Fulham og taper ALT mot Zamora. Det gjør at vi taper poeng her, utvilsomt.

 

Men det er en spiller jeg ønsker å totalslakte over alle. Nemllig dritten Berbashitt. Ha deg til HÆLVETTE vekk fra klubben min din late, ræva, primadonna. Jeg hater den spilleren intenst, alt han tar i blir til møkk. Han leverer ALDRI ALDRI ALDRI i jevne kamper. ALDRI. Bare når vi kjører over lag som Magpies hjemme.

 

Bra resultat, men vi er skremmende dårlig i store perioder av kampen og fortjener ikke mer enn 1p. Helt greit med Nani forøvrig, han var god ellers, så slikt kan man tilgi. Har sansen for det Nani kommer inn å gjør, da han har kreativitet til å låse opp Fulham backene, noe Valencia og Park åpenbart ikke har.

 

Fikk svar på endel spørsmål i dag og jeg må innrømme at jeg ikke lengre er like positiv som jeg var før kampen, selv om jeg selvsagt ikke endrer mening etter en bob-bob match. Men jeg syntes nå at vi kan konkludere med at den sentrale midtbanen vår holder ikke mål i nok en kamp, så her må det forsterkes. Hernandez er også altfor uferdig til å starte slike kamper, så ja takk til en kvalitetsspiss også. Berba ut.

 

VDS 8

 

O'shea 7

Vidic 7

Evans 3

Evra 4

 

Valencia 4

Fletcher 4

Scholes 8+

Park 5+

 

Berbatov 2

Hernandez 3

 

Syltynt offensivt. Sjokk.

 

 

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne hvorfor Nani skal opp og ta den straffen når vi har Giggs på banen. Snakk om å kødde bort en seier. Sa før Fulham-corneren; "Nå scorer Hangeland, det er meant to be". 2 sekunder senere, all eyes on me.

 

Men vi blir jo også snytt for en seier av dommeren i dag.

 

Enig, når jeg så at Nani skulle ta den, da lo meg og naboen her. Helt utrolig. Helt forbanna utrolig når vi har Giggs på banen. Kunne faen meg byttet inn på Carrick nesten.. FUCKIN SHIT.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...