Tabris Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Jeg vil også anbefale Morrowind, Oblivion og Fallout 3. Neverwinter Nights (ikke nr. 2) er også veldig bra, der styrer du bare èn karakter. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Divine Divinity 2 suger hardt. 1rn derimot er et av de beste. Sitter med det nå og storkoser meg, hva var det du ikke likte med det? Lenke til kommentar
Lange Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 At det ikke var som 1'rn. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Snakker dere om Ego Draconis? Eller Flames of Vengeance? Lenke til kommentar
LudaHD Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 Savage 2 men det er desverre ingen historie i spillet kun servere som du joiner velger rase og prøver å ødelegge fiendtlig base . Men jeg syntes fortsatt det er gøy jeg da ;p Glemte å nevne at det er en slags mmorpgfps opplegg Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 At det ikke var som 1'rn. ja det er ett helt annet type RPG. Du får holde deg til den genren da. Regner med du har spilt Beyond Divinity ? Snakker dere om Ego Draconis? Eller Flames of Vengeance? Ego Draconis. Må spille igjennom den før jeg begynner på Flames of Vengeance. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 En jeg kjenner sa han brukte 40 timer på det. Det med alle quest. Selv ble jeg forbanna om quita etter ca 3 timer. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 En jeg kjenner sa han brukte 40 timer på det. Det med alle quest. Selv ble jeg forbanna om quita etter ca 3 timer. forbanna? Det er aldri noen quitte grunn! Kjedsomhet kjøper jeg dog, det er vel derfor jeg quitter spill. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Prøvde ca 5 ganger på en eller annen OP'a jævel i en kjeller. Klarer jeg ikke ting, slutter jeg fort. Mulig jeg gjennopptar spillet senere, i sommerferien eller noe da jeg har god tid. Men har atm for mye annet. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 Prøvde ca 5 ganger på en eller annen OP'a jævel i en kjeller. Klarer jeg ikke ting, slutter jeg fort. Mulig jeg gjennopptar spillet senere, i sommerferien eller noe da jeg har god tid. Men har atm for mye annet. hmm hakke hatt noen som helst problemer i spillet så langt, har jeg det er det vel fordig jeg går tom for pots. akkurat nå er jeg en überpowerful jævel, og begynner og bli litt kjedelig, trenger vanskeligere motstandere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå