MysticoN Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Savner et godt RPG spill, har ikke spillt et siden Dragon Age: Origins og "Mass Effect 2" (vist det kan kalles et RPG spill. Tenkte på NWN 2 men liker ikke helt å ha så mange characters. så noen som har et godt RPG spill å anbefale? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Risen (om du ikke har spilt det) nydelig grafikk, fin historie, grei combat, gode quester osv. Av litt eldre spill vil jeg anbefale NWN2 som du nevnte, Morrowind og Gothic 2. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Så har du jo et par andre også da : *The Witcher. *Torchlight. *Fallout 3. *Sacred 2. *Divine Divinity 2. Alle disse har til felles at du spiller som en 1 spiller uten noe party. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Divine Divinity 2 suger hardt. 1rn derimot er et av de beste. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Dragon Age: Origins (du kan godt styre bare hovedpersonen, men det er mulig og styre dine følgesvenner også, men selv brukte jeg den funksjonen sjeldent) Fallout 3 hvis du ikke allerede har spilt det, det er et fantastisk spill i min mening. Stemning, miljø og egentlig ALT stemte for meg Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Dette ser noe interessant ut. Det er ute i russia, men vet ikke tid vi får det på engelsk. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fallout 3 er shit, bør ungåes vis du skal spille det for noe annet en kampsystemet. Spill heller ordtellig Fallout med 1 og 2 i stede vis du vil ha RPG. Vis du bare vil ha en god histore med veiskiller kan du jo laste ned Fate/Stay Night og spille igjennom? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fallout 3 er shit, bør ungåes vis du skal spille det for noe annet en kampsystemet. Spill heller ordtellig Fallout med 1 og 2 i stede vis du vil ha RPG. Vis du bare vil ha en god histore med veiskiller kan du jo laste ned Fate/Stay Night og spille igjennom? Du er shit. Fallout 3 er et av de beste spillene noen sinne! Skam deg. 2 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Personlig så synnes jeg vi bør la Trådstarter få lov til å selv prøve ut spillene og finne ut om de er noe for ham, for meg så er nok flere av disse spillene definitivt ikke klassikere, men er uansett fin underholdning. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Fallout 3 er shit, bør ungåes vis du skal spille det for noe annet en kampsystemet. Spill heller ordtellig Fallout med 1 og 2 i stede vis du vil ha RPG. Vis du bare vil ha en god histore med veiskiller kan du jo laste ned Fate/Stay Night og spille igjennom? Du er shit. Fallout 3 er et av de beste spillene noen sinne! Skam deg. jeg er faktisk enig med Jevrio. Likte godt de gode gammle Fallout spillene men 3'ern likte jeg ikke i det hele tatt. takker for alle svar. skal sette meg ned å lese litt om de spillene som er nevnt her Lenke til kommentar
Lange Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da er du altså enig med del_diablo. Sant sant. Fallout 3 var et dritt spill. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Da er du altså enig med del_diablo. Sant sant. Fallout 3 var et dritt spill. Nja, det var dårlig i forhold til andre Fallout spill, men jeg personlig likte F3 veldig godt. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Fallout 3 er shit, bør ungåes vis du skal spille det for noe annet en kampsystemet. Spill heller ordtellig Fallout med 1 og 2 i stede vis du vil ha RPG. Vis du bare vil ha en god histore med veiskiller kan du jo laste ned Fate/Stay Night og spille igjennom? Du er shit. Fallout 3 er et av de beste spillene noen sinne! Skam deg. jeg er faktisk enig med Jevrio. Likte godt de gode gammle Fallout spillene men 3'ern likte jeg ikke i det hele tatt. takker for alle svar. skal sette meg ned å lese litt om de spillene som er nevnt her Meg er du ikke enig med. Jeg elsker Fallout 3. Friheten, RPG-systemet, atmosfæren .. alt var genialt. Har spillt eneren, men likte det dårlig. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Da er du altså enig med del_diablo. Sant sant. Fallout 3 var et dritt spill. hehe ja, ser at jeg så på feil quote når jeg svarte der. Likte ikke Fallout 3 Bestemte meg for å gå for Risen i første omgang. se om det faller i smak. Men det er bare å komme med flere tips Endret 22. august 2010 av MysticoN Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Også har vi jo Oblivion, forstår ikke at noen ikke har nevnt dette. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Must spill Morrowind, beste RPG laget(faktisk beste spillet laget) Knights of the Old republic 1 neste beste RPG spillet laget(faktisk nest beste spillet laget) 1 Lenke til kommentar
Slason Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 - The elder scrolls: Oblivion - The elder scrolls: Morrowind - Dragon Age: Origins - Fable 1 - Fable 2 - World of Warcraft Det er noen Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Planescape Torment er et veldig bra rollespill. Det er noen år gammelt nå, men med en widescreen-mod (google it) kan du spille det med (tilnærmet) dagens vanlige oppløsninger (enkelte ikoner og partyets protretter blir litt små, men områdene blir helt fantastiske. Du leder etter hvert et lite party, og det er ikke så mange følgesvenner å velge mellom, men du bør ha de med for å oppdage mer av historien og ikke minst utvikle karakteren din. En ting jeg likte med spillet er at alignment justeres av dine handlinger. Ellers er det veldig dialogstyrt, og du vil ofte få mer xp fra en samtale hvis du får tak i viktig informasjon enn av en kamp mot motstanderne dine. Historien er en av de bedre jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Putrescine Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Dette kommer helt an på hvilken type rpg du er ute etter egentlig. Hack 'n Slash RPG: Sacred Sacred2 Titan Quest Dungeon Seige Dungeon Seige 2 Divine Divinity Beyond Divinity Diablo Diablo II Darkstone D# Turnbased RPG's Baldurs Gate Baldurs Gate 2 Icewind Dale Icewind Dale 2 Neverwinter Nights + Tilleggspakker Neverwinter Nights 2 + Tilleggspakker RPG's i førsteperson Might & Magic: Dark Messiah Might & Magic VI: The Mandate of Heaven Might & Magic VII: For Blood and Honor Fallout 3 Elderscrolls: Oblivion Annet Elderscrolls: Morrowind (Plasserte det her fordi det kan spilles i både første og tredjeperson) Hellgate: London Borderlands EDIT: Må nesten legge til at dette er kun de jeg kan anbefale, etter at jeg har spilt de Endret 26. august 2010 av Putrescine 1 Lenke til kommentar
zerqs Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Fable 1 Fable 2 World of Warcraft Aion Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå