Lemongrass Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 2 seiere, 12 mål og rent bur så langt i serien. Det er riktignok ikke den sterkeste motstanden vi har hatt så langt, men vi spiller oss i hvertfall inn på rett spor etter den trøblete sesongoppkjøringen. Go Blues! 1 Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Me har fått eit rimelig greit kampprogram nå i starten. Det er viktig å samle så mange poeng som mulig før me skal møte hardere motstand. Men 12 mål på to kamper er veldig imponerende. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Blir 18-20 på 3 kamper i dag gitt. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Me har fått eit rimelig greit kampprogram nå i starten. Det er viktig å samle så mange poeng som mulig før me skal møte hardere motstand. Men 12 mål på to kamper er veldig imponerende. Hardere motstand, tenker du da på Sunderland på hjemmebane da eller? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Det er viktig å samle så mange poeng som mulig før me skal møte hardere motstand. Skulle nok vært enda større. 3 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Ligger da i det minste et stykke unna nedrykksstreken. Får håpe vi rett og slett får se bedre fotball fra Chelsea de kommende kampene, så kommer nok bedre resultater av seg selv. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 så kommer nok bedre resultater av seg selv. Av seg selv? Som med Roman eller? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) så kommer nok bedre resultater av seg selv. Av seg selv? Som med Roman eller? Er ikke helt sikker på hva det er du ikke skjønte av innlegget mitt eller hva du antyder. Det jeg våger å påstå er at om Chelsea spiller bedre fotball så kommer bedre resultater av seg selv. Selvfølgelig. Hva det er som eventuelt får frem denne forandringen i laget er jeg likegyldig til, være det rubler eller rett og slett bedre arbeidsmoral og selvtillit i laget. Bedre fotball = Bedre resultater. Endret 29. desember 2010 av Kultom Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hvis Chelsea ikkje vinner i dag så skal det godt gjøres å kapre ligatittelen denne sesongen.. Endret 29. desember 2010 av Sovende Panda Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 (endret) Hva det er som eventuelt får frem denne forandringen i laget er jeg likegyldig til, være det rubler eller ... Likegyldig ja, det var jo overraskende, dere har jo vært det helt siden Roman kom. Litt sånn "carefree" kanskje. "Hvis Chelsea ikkje vinner i dag så skal det godt gjøres å kapre ligatittelen denne sesongen.." Ja, da er dere ett helt poeng mer bak serielederen enn det dere var før denne runden. Endret 29. desember 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Fesker Skrevet 2. januar 2011 Del Skrevet 2. januar 2011 (endret) Denne kampen tok noen artige vendinger ja. Men jeg har jo ikke noe imot ALLE som heier på chelsea... Kun visse folk.... Og jeg har heller ikke oversikt over alle som holder med dem... Forøvrig ingen Villa-fan. Endret 4. januar 2011 av Fesker Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Og det kunne vel fortsatt sett lovende ut for Chelsea. Nå har jeg ikke sett en eneste Chelseakamp forutenom en, men det virker ikke så alt for lurt å avsette en manager som har ført dere til F.A-cupseier. For ikke å snakke om andreplass i PL. Nå bør man vel innse realitetene og innse at noen få pokaler ikke automatisk gjør at man kan forvente å vinne hver sesong. Dere bør da være kjempefornøyde med å vinne FAcupen...Bare se på Birmingham. De vant ligacupen, men rykket ned for det... Endret 22. mai 2011 av Step_up Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Ehh, vi vant ikke cupen i år. Vi vant ingenting. Til gjengjeldt vant vi både FA-cupen og ligaen i fjor. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg blandet med i fjor ja . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå