Gå til innhold

Dette ser lovende ut for Chelsea

Lemongrass

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Me har fått eit rimelig greit kampprogram nå i starten. Det er viktig å samle så mange poeng som mulig før me skal møte hardere motstand. Men 12 mål på to kamper er veldig imponerende. :)

Hardere motstand, tenker du da på Sunderland på hjemmebane da eller?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

så kommer nok bedre resultater av seg selv.

Av seg selv? Som med Roman eller?

Er ikke helt sikker på hva det er du ikke skjønte av innlegget mitt eller hva du antyder. Det jeg våger å påstå er at om Chelsea spiller bedre fotball så kommer bedre resultater av seg selv. Selvfølgelig. Hva det er som eventuelt får frem denne forandringen i laget er jeg likegyldig til, være det rubler eller rett og slett bedre arbeidsmoral og selvtillit i laget.

Bedre fotball = Bedre resultater.

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Hva det er som eventuelt får frem denne forandringen i laget er jeg likegyldig til, være det rubler eller ...

Likegyldig ja, det var jo overraskende, dere har jo vært det helt siden Roman kom. Litt sånn "carefree" kanskje.

"Hvis Chelsea ikkje vinner i dag så skal det godt gjøres å kapre ligatittelen denne sesongen.."

Ja, da er dere ett helt poeng mer bak serielederen enn det dere var før denne runden.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Denne kampen tok noen artige vendinger ja.

Men jeg har jo ikke noe imot ALLE som heier på chelsea... Kun visse folk.... Og jeg har heller ikke oversikt over alle som holder med dem...

Forøvrig ingen Villa-fan.

Endret av Fesker
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Og det kunne vel fortsatt sett lovende ut for Chelsea. Nå har jeg ikke sett en eneste Chelseakamp forutenom en, men det virker ikke så alt for lurt å avsette en manager som har ført dere til F.A-cupseier. For ikke å snakke om andreplass i PL. Nå bør man vel innse realitetene og innse at noen få pokaler ikke automatisk gjør at man kan forvente å vinne hver sesong. Dere bør da være kjempefornøyde med å vinne FAcupen...Bare se på Birmingham. De vant ligacupen, men rykket ned for det...

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...