Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problemer med Acer-laptop. HJELP!

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har en Acer Laptop jeg kjøpte fra komplett.no i februar. Den har alltid fungert fint fram til nå, uten å ha blitt utsatt for noen form for "kakk" eller smell i bakken. Men plutselig, forrige helg, begynte den å oppføre seg rart.. Noe som passer *EKSTREMT* dårlig ettersom undervisningen på Informatikk-studiet vårt starter førstkommende mandag, mitt første år forøvrig.

Det virker som at om man bare åpner skjermen for høyt, eller kun beveger på maskinen i den minste grad (f.eks. fra å ha den mellom beina til å sette den på fanget) går skjermen fullstendig svart; man må skru av maskina, for så å "klappe ned" laptopen helt, for så å skru på maskinen pånytt for at det skal fungere (av enellerannen grunn er skjermen fremdeles svart om man -kun- restarter pcen). En ting til som kan være verdt å nevne er at det virker som PCen fortsetter å jobbe, selv om alt av lyd (i form av musikk o.l.), og andre ting sånn jeg har forstått, forsvinner helt.

Noen som kan hjelpe meg her?

Kjører forøvrig dual-boot med W7 og Ubuntu, men vil ikke tro det kan ha noe med det å gjøre..?

Setter MEGET stor pris på hjelp! Takk,

mvh.

frustrert, nybakt Informatikk-student!

EDIT: så den sticky-tråden først nå, kommer med mer utfyllende informasjon litt senere på kvelden.

Endret av newcastlefaen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...