Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Hva er det med folk når man ber dem med ut, på gratis pils, men de vil heller sitte hjemme å lese DENNE tråden???! Jeg spør, fordi det er sant.... Noen av kompisene dine som ville være hjemme å lese om at jeg stikker meg i pungen med en veps istedet for å gå ut? 2 Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det er bie du snakker om som slepper brodden. Og jeg tok en veps i fingrene og stakk meg selv i armen i går. Litt svie i starten og nå klør det bare og har en liten hevelse. Nope, veps. Jeg blei stukket under negelen av en veps og brodd/bakdel hang igjen før jeg fikk dratt ut dritten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Det er bie du snakker om som slepper brodden. Og jeg tok en veps i fingrene og stakk meg selv i armen i går. Litt svie i starten og nå klør det bare og har en liten hevelse. Nope, veps. Jeg blei stukket under negelen av en veps og brodd/bakdel hang igjen før jeg fikk dratt ut dritten. Skjedde ingenting når jeg stakk meg selv i armen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Prøvde å ringe Helsetelefonen, men der måtte jeg være medlem eller i Nederland eller et noe sånt. Var dårlig kontakt. Hun virket dog litt sjokkert over spørsmålet mitt. Forslag til andre plasser jeg kan ringe? Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) . Endret 23. februar 2012 av Diskutert Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Plutselig sitter du der med en ereksjon som varer til snoppen blir svart og detter av. Baserer du dette på fakta? Hvorfor skulle jeg få ereksjon av å bli stukket av en veps http://www.indianjurol.com/article.asp?issn=0970-1591;year=2006;volume=22;issue=4;spage=370;epage=371;aulast=Hanchanale Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ettersom du ser ut som du i det hele tatt vurderer dette tror jeg neppe du har blitt stukket av veps hittil. Vepsen når den stikker pumper inn gift som selv på armen gjør meget vondt. Og selv om du skulle ombestemme deg og dra vepsen bort så henger brodden igjen med bakparten som fortsatt pumper inn mere gift. Smerten varer i flere dager før det gir seg. Er du allergisk kan du få sterke reaksjoner utover at det bare hovner opp og gjør vondt, og dette er bare et vanlig vepsestikk på armen. Og du skulle ha det i pungen. Pingle Du står fritt til å ta utfordringen på strak arm og vise hvor mye mann du er. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Ettersom du ser ut som du i det hele tatt vurderer dette tror jeg neppe du har blitt stukket av veps hittil. Vepsen når den stikker pumper inn gift som selv på armen gjør meget vondt. Og selv om du skulle ombestemme deg og dra vepsen bort så henger brodden igjen med bakparten som fortsatt pumper inn mere gift. Smerten varer i flere dager før det gir seg. Er du allergisk kan du få sterke reaksjoner utover at det bare hovner opp og gjør vondt, og dette er bare et vanlig vepsestikk på armen. Og du skulle ha det i pungen. Pingle Du står fritt til å ta utfordringen på strak arm og vise hvor mye mann du er. Det gjorde jeg i går. Kan sikkert gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Plutselig sitter du der med en ereksjon som varer til snoppen blir svart og detter av. Baserer du dette på fakta? Hvorfor skulle jeg få ereksjon av å bli stukket av en veps http://www.indianjurol.com/article.asp?issn=0970-1591;year=2006;volume=22;issue=4;spage=370;epage=371;aulast=Hanchanale Ja ok, da tror jeg ikke det er noe å satse på Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det gjorde jeg i går. Kan sikkert gjøre det igjen. Så du lot en veps stikke deg i pungen i går? Hvordan gikk det og kan du forklare hendelsen trinn for trinn? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Men hvis dette skal skje på Fløyen vil jeg se på. Bor innen gangavstand. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Det gjorde jeg i går. Kan sikkert gjøre det igjen. Så du lot en veps stikke deg i pungen i går? Hvordan gikk det og kan du forklare hendelsen trinn for trinn? Neinei, stakk meg i armen Men hvis dette skal skje på Fløyen vil jeg se på. Bor innen gangavstand. Fløyen på bygget mitt, bor på internatskole. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Nei men da som jeg har fått høre at det kan påføre skade så er det ute av bilde. Synd egentlig da jeg var veldig innstilt på å gjøre det. Kan sikkert ta et stikk til i armen på film for å vise at det faktisk ikke er så vondt som enkelte her påstår. Men det skjer bare om flere viser interesse. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ah, skuffende. Jeg bor også i gangavstand fra Fløyfjellet i Bergen. Dette kunne jo blitt dagens høydepunkt. Vel vel, synd du ikke skal gjøre det da. Tråden er død Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Yeah. Nedtur for min del og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Moro hvordan potten steg til 370 kroner når jeg sa at jeg ikke ville gjøre det. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Haha Du er ikke helt god i hode.. Btw er veps som slepper brodden Stikk deg i armen, film det og legg det ut her, er veldig interessert i å studere idiotien din på film Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Kan sikkert gjøre det om en flyr inn på rommet her. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) ring 1881. jeg hadde likt om du tok opptak av samtalen vent.. du har bestemt deg for å ikke gjøre det Endret 21. august 2010 av olehh Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Faen da, jeg trodde også det var Fløyen. Hadde vært gøy med forumtreff på fløyen der alle fikk se Aleks bli stukket i pungen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå