raid2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Hett tips for å spare penger: Kjøp ting separat istedenfor sånne sett. Kjøp lefser, krydder og salsa fra First Price eller annet billigmerke. Sparer fort en 20-kroning på det, og det er liten eller ingen forskjell på smaken. Selv lager jeg alt fra bunnen av med unntak av lefsene/skjellene som jeg kjøper ferdig. Egenkomponert salsa med habanero for eksempel. Om nom nom. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Med andre ord; det er det eneste du lager fra bunnen, så fremt du ikke dyrker dine egne grønnsaker, eller lager din egen kjøttdeig? Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ikke vær sånn'a kompis. Har faktisk kjøttkvern, men pleier som regel å kjøpe karbonadedeig ferdig.. Blander mitt eget krydder og tomater dyrkes på verandaen (). Lenke til kommentar
nybb Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Haha, synes bare det var morsomt, og trengte å burne noen før jeg skal legge meg Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) Hot tips til taco. - Bruke en pose fajita-mix (må være den gule fra old el paso!)istedet for taco-mix, og bland den i kjøttdeigen sammen med en boks brune salatbønner. - wrap i hvetetortialle eller taco-shell - mye bedre enn "ferdig-taco-pakkene" ;=) Endret 23. august 2010 av kjetilkl Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 du glemte et par vesentlige ting når du anbefaler fajitas krydderet. mye sterkere og røykaroma ( ikke alle som er så begeistret for det ) Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Uber tacotips (fra RR): Legg en ekstra lefse under når du spiser, slik at alt du mister, lander på den slik at du ikke trenger å kaste bort noe! (eller trenger å vaske tallerkenen! 1 Lenke til kommentar
toazty Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 hva gjør du når du holder på med sisste lefsa? heh.. jeg "vasker" alltid tallerken min med neste lefse Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg kjenner en som hadde Taco i konfirmasjonen sin det hadde visst vært en helvetes til jobb å kutte alle grønnsakene! Jeg vet om noen som hadde taco i bryluppet sitt, de ringte til et selskap som selger tacoprodukter, og de sponset det med telt,kokker og mat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå