VTI Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hva er dere favoritt når dere skal på fest? øl? Noen tips? Hva drikker 18-åringer mest av idag når vi er på fest? Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 saft! det er populært blandt kidsa idag har jeg hørt beklager OT 1 Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Øl? Rusbrus? Er det ikke det de sier da? "Skal du være med ut på byen og ta en rusbrus?" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det går vel mest i øl for de aller fleste. Selv vil jeg gjerne anbefale Red Bull og Vodka. Kanskje litt buskmann, men det får deg i et godt humør rimelig kjapt og det smaker digg. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Går mest på pils, ellers kan jeg bli så full. Men når jeg er kommet ut på byen blir det som regel et par drinker/shots. Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Øl, cider, forskjellige lavprosent-greier blandet med brus (sjekk vinmonopolet) Kommer an på hva man liker. Selv liker jeg Mickey Finn blandet med Red Bull eller Burn, men det blir for søtt for mange. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Det beste er å drikke noe som ikke er alt for sterkt. Kan fort miste litt kontrollen om du sitter med en flaste 60%. Derfor pleier jeg å anbefale folk å drikke øl eller rusbrus på fest. Noe litt sterkere som er godt er å blande redbull og jägermeister. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kaffe med druesprit eller vodka, da slipper du ihvertfall å bli særlig sjuk dagen derpå. Om du har tenkt å drikke deg skikkelig full, styr for guds skyld unna alt som er søtt, dvs vin, likører osv, ellers kan du fort ende opp i ett hjørne krabbende rundt i ditt eget spy 4 Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg har ihvertfall permbannet shotteleker. Alle skal ha i seg samme mengde alkohol, mens alle har forskjellig toleransenivå? Noen BLIR fullere/dårlig, og det er en kjempebrems for min del ihvertfall. Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Doc-dram uten tvil.. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Doc-dram uten tvil.. Hvilken farge? Lenke til kommentar
Hightow3r Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Doc-dram uten tvil.. Hvilken farge? For guds skyld ikke den svarte! Den grønne ! Hvorfor drikke doc-dram: 1.Man får god ånde samtidig som man drikker 2.Fjærner alkoholsmaken og man får en ganske god smak 3.HElt syk digg farge på drikken 4.Man kan kalle det tsjernobyl dram! Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Nok vann.. 2 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Vodka + Cola, klassisker, like godt hver gang. Hvis ikke går det mye i øl, selv om jeg ikke er en stor fan. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ett melkeglass med vodka skylt ned med en ølflaske shot, så venter jeg 15 min også går vi Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Øl og rom&cola 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 folk legger mye i det ass:P bare kjøper en 18-24 pils jeg og drar på fest. All moroa ligger jo i hvor full du er og hvem du er med uansett. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Er jeg på fest går det nokså ofte i femliters Heineken-kanne. Ellers liker jeg smaken av 1/15 smirnoff 40%, 3/10 mikkey-finn (rød) og rest solo. Veldig kald! Jeg liker dog stort sett alle drikker, og alt kan blandes med solo-brus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå