SRD Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg har noen flybilletter som jeg ikke trenger, og tenker derfor på å selge dem. Men siden jeg aldri har gjort det før er jeg veldig usikker på hvor mye jeg skal ta for dem. Total prisen er på 4 000 kr, og det er fly fra Bergen - Oslo - Kreta tur retur. Er det noen som vet hvor mye jeg kan få for dem? Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Jeg har noen flybilletter som jeg ikke trenger, og tenker derfor på å selge dem. Men siden jeg aldri har gjort det før er jeg veldig usikker på hvor mye jeg skal ta for dem. Total prisen er på 4 000 kr, og det er fly fra Bergen - Oslo - Kreta tur retur. Er det noen som vet hvor mye jeg kan få for dem? vile tatt samme pris jeg værtfall begynt på 4000kr hvis du bare vil bli kvit dem å gå nedover i pris til du får solgt dem. hvis du vil tjene litt begynner du vell på rundt 4700. Endret 21. august 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er det mulig å endre navn på billettene og hva koster det? Lenke til kommentar
SRD Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Det er mulig å bytte navn på billettene ja, og etter det jeg har sett koster det 250 per person per strekning ( billettene er bestilt hos Norwegian). Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Innkjøpt før Norwegian startet salget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå