appelsinbrus Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nettsida mi viser ikke bildene riktig i IE. Tenkte å teste å gjøre om stylesheetet til å gjelde alle versjoner, men hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Nettsida mi viser ikke bildene riktig i IE. Tenkte å teste å gjøre om stylesheetet til å gjelde alle versjoner, men hvordan gjør jeg det? [if IE] Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Ja, men endrer jeg bare filnavnet i ftp? Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ja, men endrer jeg bare filnavnet i ftp? ?? Du endrer det i HTML-filen din. Så inkluderes det stilarket uansett IE versjon. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Tror vi snakker litt rundt hverandre her.. Jeg snakker om ie6.css - jeg tenkte det måtte en egen css-fil til for å få dette til å funke, men du snakker om en enkel omskriving.. Skal teste det, se hva som skjer. Endret 22. august 2010 av appelsinbrus Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Funka ikke. Bildene ser fortsatt hemma ut. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Funka ikke. Bildene ser fortsatt hemma ut. Jeg snakker om individuelle stilark. Post link til siden som ser hemma ut, så kan vi ta en titt om du gjør det feil. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 (endret) <!--[if IE]> <link rel="stylesheet" type="text/css" href="ie.css" /> <![endif]--> Legg den koden til under <head> etter den vanlige css-forespørselen. Endret 23. august 2010 av Bjohansen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå