Mettemor68 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har endelig fått kjøpt meg en mac etter alltid å hatt pc. Iphone har jeg imidlertid hatt en stund og brukt den sammen med itunes på gammel-pc´n. Nå vil jeg gjerne koble iphonen til den nye mac´n, men hvordan vil det gå, får jeg et synkroniseringsproblem, eller?? Noe som vet? mvh Mette Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Letteste er vel å koble til iphone så den dukker opp i tunes på ny maskin høyreklikk på iphone og velg overfør kjøp. så overfører den alle apps og musikk du har kjøpt. etterpå kan du høyreklikke og velge sikkerhetskopier. all musikk som er lagt inn og ikke kjøpt på itunes store må bare synkroniseres på nytt. (såvidt jeg vet) Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Stemmer, P0nduz. Du får i utgangspunktet ikke overført musikk fra iPhone til iTunes; det ville vært en invitasjon til utdeling av all musikk en eier til alle kjente og venner, så funksjonen ble deaktivert for å blidgjøre platebransjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå