Doherty Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg fikk i posten i forrige uke dekoder og programkort fra Canal Digital. Denne fungerer nå glimrende, men jeg har altfor mange kanaler. Har så og si alle på hele lista, og har kunnet se flere filmer på Canal+ og også fotballkampen på TV2Sport på torsdag. Er dette normalt; altså at det er en slags innføring når man bestiller nytt der man får en smakebit på tilbudet? Eller er dette noe jeg bør si fra om snarest? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Ja, det er normalt. Det er antagelig både en praktisk grunn og markedsføring. Tror de stenger etter ca en måned. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Ja, det er normalt. Det er antagelig både en praktisk grunn og markedsføring. Tror de stenger etter ca en måned. Ut i fra det jeg finner ut så vil han ha kanalene i 2mnd. Du blir nok oppringt etter denne perioden av CD for at de skal selge deg flere kanaler, det ble mine foreldre. Lenke til kommentar
Doherty Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Det høres jo lovende ut. Jeg kommer neppe til å utvide abonnementet, men 2 måneder lar seg absolutt høre. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det høres jo lovende ut. Jeg kommer neppe til å utvide abonnementet, men 2 måneder lar seg absolutt høre. Er jo greit Men i grunn noe sleipt salgstriks... Gi meg heller noen mnd gratis på regningen sier jeg Lenke til kommentar
Rosoero Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Dette er en preview periode som varer i ca. 18 dager. Du trenger ikke å si ifra om at du har det, for de fleste som bestiller ny dekoder får dette. CD kommer ikke til å ringe deg heller for å selge på deg noe mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå