skykake Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Som tittelen sier datt bærbarepå gulvet, den funker jo fortsatt men den er desverre sprukket på venstre side(kanten) Kjøpte den for noen uker siden på komplett. Må jeg punge ut for en rep? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Du er heldig med at maskinen fortsatt fungerer som før. De fleste bærbare tåler dårlig å bli mistet i gulvet. Så da har du et bare et estetisk problem, ikke et praktiskt et - det er bare du som kan avgjøre om du kan leve med det. Det vil koste penger å "reparere", i og med at en reparasjon innebærer å fysisk skifte ut hele chassiset, i de fleste tilfeller. Lenke til kommentar
skykake Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Noen som har en anelse om mye dette vil koste hvis jeg vil få den reparert? Det er en av hengselene som har slått sprekker, samt litt av selve kanten rundt skjermen Er en Asus u35jc vi snakker om Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 du kan jo spørre hos en forhandler Lenke til kommentar
skykake Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Har sendt melding til komplett Lenke til kommentar
SpecR Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Merke? Hvis det kun er snakk om sprukket plast blir det ikke så hinsides dyrt. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Innboforsikring? Reiseforsikring (hvis dette skjedde utenfor dørstokken til der du bor)? Lenke til kommentar
skykake Skrevet 28. august 2010 Forfatter Del Skrevet 28. august 2010 Det skjedde på hybelen jeg nettopp flyttet inn på Har jo den forsikringen man har igjennom foreldre til maner 20, men vet ikke om det vil funke, Lenke til kommentar
darket Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 å sende inn til tekniker for bytte blir dyrt, de tar jo 7-900 kr timen, + frakt + delekostnad + diverse gebyr. Så en liten sprekk kan fort koste 1500 Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Det skjedde på hybelen jeg nettopp flyttet inn på Har jo den forsikringen man har igjennom foreldre til maner 20, men vet ikke om det vil funke, Det er derfor du/foreldrene dine eventuelt tar kontakt med forsikringsselskapet så finner du ut av det. Overraskende mange vet hva de er forsikret for. Vet om mange som tegner såkalte idiotforsikringer på mobil, TV osv. når de allerede har det innbakt i innbo- og reiseforsikringa. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Egenandelen på innboforsikringen er jo gjerne på noen lapper også da. Så da er det kanskje ikke alltid så dumt med idiotforsikringen hvis man er en ekstrem kløne... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Med innbo vet jeg ikke noe sikkert når det kommer til egenandel, men min reiseforsikring har ingen egenandel hvis f.eks. mitt kamera eller telefon går i bakken og blir ødelagt utenfor husets 4 vegger. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Så du tror at reiseforsikringen din kan brukes når du ødelegger noe på hybelen din??? Det vil jo kun være mulig når du ikke har meldt flytting og da går du jo glipp av borteboerstipend... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Nei det tror jeg ikke og det har jeg aldri skrevet. Det jeg skriver er at reiseforsikringa mi ikke har egenandel på slik, så da er det en mulighet for at enkelte innboforsikringer også har det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå