glennm95 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hei! Jeg skull eteste et skjermkort til en kamerat ev meg. da vi hadde satt på allt av straum kabler så stertet jeg dataen... den slo seg av etgter ca 1 sek. Vi testet Straum forskyninga og den funket. Så prøvde jeg og lede straum med et skrujern mellem de PINsa som skal starte daten... Ingen liv enda.... Hva kan dette vere? Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Kan høres ut som at strømforsyningen din er for svak til å takle skjermkortet. Hva slags strømforsyning har du og hvor mange watt er den på? Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Den er på 650W. og vi testet et 4890... MEN da jeg satt inn mitt HD5770 så startet den ikke da heller Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Prøvd å resette bios med å ta ut cmos batteriet på hovedkortet? Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Hvordan kan det vere det? Pcen starter ikke engang samme som skjer no som om jeg ikke tar i strøm og prøver og starte den... Lenke til kommentar
Torefos Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Du sier maskinen ikke starter. Mener du at pc'n er totalt død når du trykker på påknappen, eller er det bare at du ikke får skjermbilde? Fjern skjermkortet helt, og koble til skjermen i vga porten til hovedkortet. Får du skjermbilde da? Gjær også som CrazyJoey sier. Ta ut og inn cmos batteriet. Kanskje er det blitt noe tull med biosinstillingene. Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Den er stein deud når jeg trykker på knappen Lenke til kommentar
glennm95 Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Det var Hovedkortet, koblet til alt untat Hk og det funket fint. Med HK... DØDT som steinen i havet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå