Fragletrollet Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 hallo (igjen) har fått meg ny maskin og installert xp pro. Noen ganger så bare reebooter maskina av seg selv, og mange ganger når os et har starta opp så kommer det en feilmelding at systemet er gjen opprettet etter en alvorlig feil. Bår jeg trykker på detalljer så forteller den at det er pga en driver. Noen ganger så starte ikke systemet opp og d kommer opp en melding som forteller at systemet ikke kan finne en spesiell fil. man kan trykke på reparere og dette er hva jeg har gjort hittil og systemet starter, men jeg får feilmeldingen om at systemet er gjenopprettet osv osv. jeg har prøvet å formatere hardisken og installere xp på nytt, men det samme skjer igjen. hva skal jeg gjøre??? og en siste ting. Jeg hørte en gang om en nedlastning i windows update(sikkerhets oppdatering) som gjore at maskina di jobbet mye tregere. Hva heter dennne updaten og hvordan kan jeg avinstallere den?? _________________ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hvilken str forsyning har du, jeg spør siden en kompis av meg har /hadde samme prob og der var det stforsyningen. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 22. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2003 d r 350 watts Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Det du må gjøre er å oppdatere brikkesettet's driverne og skjermkortet driveren. Den fix'en som du tenker på er 811493, men den skal være fikset nå. Du må og skjekke om alt er ok i bios oppsettet, om du ikke overklokker så setter du alt som kan settet til auto. Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Kan oxo være rammen, prøv memtest86 Lenke til kommentar
Eskil87 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Kan dere ikke slutte med det fjortiss SMS språket? Det er så forferdelig å lese. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Kan dere ikke slutte med det fjortiss SMS språket? Det er så forferdelig å lese. Jepp det er det? Men kan du ikke ta det opp via pm til dem det gjelder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå