Grebs Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Jeg har litt problemer med formatering. når jeg starter formateringen kommer det en feilmelding opp som sier: Formater Min datamaskin (C:) Denne stajsonen kan ikke formateres. Avslutt alle diskverktøy eller andre programmen som bruker denne stsjonen, og pass på at ingen vinduer viser innholdet på denne stasjon Diskverktøy? Noen som aner hva dette kan være, eller hvordan jeg skal formatere? Jeg har win xp home Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 du kan vel ikke formatere c: viss det er der XP er installert. Lenke til kommentar
Raw Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Hvis det er XP som er os, må du lage deg en oppstartdiskett (www.bootdisk.com) , gjerne ifra win98, restarte med oppstartdisketten, og så formatere c: Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 22. juni 2003 Del Skrevet 22. juni 2003 Antar at grunnen til at du ønsker å formatere C er at du skal reinstallere. Ingen grunn til å rote med disketter, du bare booter XP CDen of formaterer derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå