Straits Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Logga på i går kveld før jeg la meg og alt var som det skulle.. Når jeg logga på i dag tidlig merka jeg at jeg var i Stomwind i stede for Dala hvor jeg var i går.. Jeg tenkte jeg sikkert var trøtt i går og gjorde ting i søvne. Så sjekka jeg mailen min for AH inkassering. Sjekka gold statusen min og der sto det 500g, wtf??? Alt sellbart gear er borte, alt jeg hadde i banken, alle penga, alt som kunne selges er borte.. Gikk fra 6k gs til 2,3k gs over natta.. Hva gjør jeg? Har sendt ticket til gm, men jeg orker ikke bare sitta her og vente.. Alt jeg har slitt for i 5-6 måneder er borte... Lenke til kommentar
War Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Oh hvor er mobil/eller fysisk kodebrikke til gratis/2 dollar? Du må ikke sende ingame, det er på hjemmesiden dems. Eget skjema. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Merkelig å bli hacket og så kunne logge på accounten din igjen neste dag. De pleier somregel å koble den mot en sånn brikke (som du forøvrig burde investere i) og stjele den for farming/reklame. Fyll ut skjema så får du heller levle en ny imens du venter. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) No offense, men hvorfor skal folk skriv en ny post hver gang dere blir hacket? Bruk nå øyne og hode og se dere litt rundt. Forumet her og google are your friends.. Fatter heller ikke hvordan folk får til å bli hacket. Jeg har spilt i 4-5 år og aldri vært i nærheten av å bli hacket engang. Legg til en authenticator, så har du gjort det betraktelig vanskeligere for dem. Det er så og si gratis, helt gratis om du har en smart phone, så alle som har muligheten til å gjøre det, men ikke gjør det, kan takke seg selv til en viss grad også. Endret 21. august 2010 av Necleto Lenke til kommentar
øl_i_tastaturet Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Svar: Slutt å kjøp gull og vær smartere når du selger kontoen din. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Dere veit jo tydeligvis hva dere prater om..... Aldri kjøpt gull, har aldri svart på "blizzard" mailer, og aldri solgt eller kjøpt noen kontoer.. Blizzard Autenticator er bestilt, passord er bytta og pc er nå formatert og tom for dritt.. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Merkelig å bli hacket og så kunne logge på accounten din igjen neste dag. De pleier somregel å koble den mot en sånn brikke (som du forøvrig burde investere i) og stjele den for farming/reklame. Fyll ut skjema så får du heller levle en ny imens du venter. Vel når di har tømt kontoen så fjerner di brikken igjen sånn at di kan bruke den på neste konto di hacker :/ Dere veit jo tydeligvis hva dere prater om..... Aldri kjøpt gull, har aldri svart på "blizzard" mailer, og aldri solgt eller kjøpt noen kontoer.. Blizzard Autenticator er bestilt, passord er bytta og pc er nå formatert og tom for dritt.. Vel alt du trenger å gjøre nå er a sende inn et compromised webform så vil gm`s sjekke alt, er du heldig så er det kanskje en liten que atm. Tok nesten 2 uker før jeg fikk alt restoret når jeg ble hacket for noen måneder siden. https://eu.blizzard.com/support/webform.xml?locale=en_GB Lenke til kommentar
Sati Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Eller bare ring de så fikser de alt på en halvtime. Er det bare å få tilbake gear og gold det gjelder sender du ingame ticket så vil du tilbake alt av gear og gold innen et par dager. Endret 22. august 2010 av Sati Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Ring så blir det ordnet superfort. Alt er tilbake på en halvtime. Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Det holder å sende en ticket ingame, men det kan ta flere dager før de svarer. Vanligvis vil du da motta alt av gear, items og gold som har blitt fjerna i mail. Flere av av mine guildkamerater og IRL friends har mistet tinga sine på denne måten. Du har nok gått inn på en utrygg side eller logget inn på et sted du ikke burde. Anbefaler deg et komplett søk for all type virus og spyware på PC'en, eller komplett reinstallasjon av ditt OS før du logger inn igjen på WoW etter du har skiftet passord. Skift da passord på en annen PC i tilfelle du har en keylogger på PC'en din. Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) nvm.. Endret 25. august 2010 av Exeter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå