saaa Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Hei! Scooteren min har drevet å fusket litt i det siste, og tenkte å skifte tennpluggen på den. Jeg har skrudd av dekselet under benene, og ser motoren. Men jeg klarer likevel ikke finne tennplugghetten! Noen som kan hjelpe meg med dette? Feks sende bilde av hvor jeg finner den? Takk på forhånd! (La ved et bilde, vet ikke om dette er mye til hjelp siden det ble så uklart) Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Er bare å følge eksosen til sylinderen, på toppen burde du finne pluggen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Sylinderen pleier ofte å peke nedover og fram på scootere. Lenke til kommentar
saaa Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Sylinderen pleier ofte å peke nedover og fram på scootere. Er ganske grønn på område, så finner den fortsatt ikke.. Hvordan ser den ut? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 mulig du må skru ut "bagasjerommet" salen sitter på. Litt usikker på hvordan Vivacity ser ut og om sylinderen peker opp eller ned. Du kan som en annen nevnte følge eksosrøret inn til motoren. Det ender opp på sylinderen. Tennpluggen sitter i enden av sylinderen. ALtså i toppen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå