Digidice Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Har opprettet profiler på begge to nå og vet ikke hva jeg skal si er favoritten. Picasa har et litt finere grensesnitt på albumsoversikten (viser lengre albumsnavn) og har veldig good upload tool som man laster ned på pc. Men leste litt at Flickr er mer utbredt blandt fotografer og har mer brukere, og at man har litt mer som blog man kan ha der via Yahoo osv. Før jeg legger in betalingen på dem som ikke er rare slanten så vil jeg vite hva som er best og velge for lengre tid fremover. Har yahoo flere og bedre community og er mer for fotografer og kansje tilbyr mer en ren bildelagring så går jeg for dem. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Man får mye mer for pengene med Flickr.. Uendelig lagring og båndbredde/nedlastinger, mens med Picasa må man betale for 10 GB, 50 GB etc og det er mye dyrere enn Flickr. Interface er en ting, men jeg ville valgt Flickr pga pris Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Flickr pga det er flere "gode" brukere, og dermed flere "gode" bilder.. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Takker dere begge, da ble det en Flick Pro account. Kommet litt mer in i dette nå så ser det er mer funksjoner her en Picasa liker også dem har HD video da jeg filmer i HD også med mitt Canon EOS 550D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå