ordcoma Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Hva menes med basik, intermediat, og fluent(flytende) god i språk? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 20. august 2010 Rapporter Del Skrevet 20. august 2010 Søk på basic, intermediate og fluent. Basic er hvis du kan det grunnleggende, intermediate du kan kanskje skrive språket men kan det ikke flytende. Fluen, da snakker du språket flytende. Lenke til kommentar
ordcoma Skrevet 21. august 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. august 2010 Søk på basic, intermediate og fluent. Basic er hvis du kan det grunnleggende, intermediate du kan kanskje skrive språket men kan det ikke flytende. Fluen, da snakker du språket flytende. Det du skriver er hva jeg tenker, har prøvd og google dett også uten serlig hel. Jeg tror basik vil si at man kan gjøre seg forståt og kan forstå alt som er vanelig innen for språk det vil si på en enkel måte muntlig uten kunskap om bøyninger og slik men heller ikke at man er så uvitende at man må ty til miming og krops språk. intermediate da er man godt kjent med språket og kan gjøre seg greit forståt via lese og skrive, jeg selv kan aldri bli mer en dette da jeg er ordblin og skriver en hel masse feil. Flytende er som du sier en tottal forstpels av språket både verbalt og i skriftelig form. Men det jeg er ute etter er et sted jeg kan lese om dette og finne ut hva som er den riktige beskrivelsen av ordne "rikige, da mener jeg det som er alment ofattet" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå