Gjest TheBoyOn14 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei gutt 14 her. Var på ferie i en av de siste ukene i ferien. Da ble jeg kjent med ei søt jente som er et halv år yngre en meg. Vi hadde det gøy å flørtet mye med hverandre. Men alle sommere kommer til en slutt en gang. Samme dagen vi dro hjem la hun meg til på både Facebook og MSN. Vi har pratet en god del. Har lyst til å be henne ut, men det er et lite problem: Hun bor i en annen by en meg, omtrent en halv time med buss og 20 min med bil. Vet ikke helt Hvordan det ville huske, eller hvodan jeg skal få vite hennes mening. Har noen noen tips??? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Jeg kan ikke se hvordan en halvtime med buss skulle være et problem. Kjør på. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Spør om hun vil være med på kino kafé eller lignende i hennes by. Da viser du jo interesse også går vel resten av seg selv derfra.. Endret 21. august 2010 av LiNwin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå