Ameal Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Hei. Jeg gjorde et sjakktrekk ved å slette 2 registryfiler jeg trodde var skapt av et virus. Det resulterte i at jeg ikke lenger kunne gå på nettet med verken opera eller i-explorer browserne. Jeg tror disse filene er ganske basic, men finner ingen måte å få de tilbake på på nettet. De to jeg mangler er: HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Download\"CheckExeSignatures" HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Download\"RunInvalidSignatures" Derfor lurer jeg på om noen her kan hjelpe meg med problemet. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
karlsen666 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Prøv og gå inn på Regedit og inn til HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Download\ Så høyretrykk å feltet på høyre side, og velg Ny Streng verdi (tror jeg det heter på norsk) og gi navnet CheckExeSignatures og gi den verdien yes når det gjelder den andre keyen som du hadde slettet vet jeg ikke for den fannt jeg ikke i regedit oss meg. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Her har jeg lagret registerfilene fra HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Download\ OS: Windows 7 Home Premium Norsk Er usikker på om de vil gjøre nytte for deg. Men legger .regfilen ved, om du vil gjøre et forsøk. Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Takker for svarene. Glemte selvfølgelig å opplyse om at jeg kører windows vista. Vil dette ha noen konflikt med Windows 7 registry ? Lenke til kommentar
karlsen666 Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Takker for svarene. Glemte selvfølgelig å opplyse om at jeg kører windows vista. Vil dette ha noen konflikt med Windows 7 registry ? på de to registry keyene der, så blir det nok ingen konflikt, verdiene er nok akkurat det samme. og viss det ikke virker er det ikke værre enn og slette de igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå