Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Ja stemmer det. Bootpriority på disk 0 er øverst. Endret dette i BIOS nå nettopp. Den sto ikke øverst, men jeg hadde endret det bevisst da jeg skulle installere W7. For dvd-rommen ville ikke starte uten at den var først. Nå har jeg endret tilbake men er fortsatt samme smørja.. disk 0 er active. Ja stemmer det. Bootpriority på disk 0 er øverst. Endret dette i BIOS nå nettopp. Den sto ikke øverst, men jeg hadde endret det bevisst da jeg skulle installere W7. For dvd-rommen ville ikke starte uten at den var først. Nå har jeg endret tilbake men er fortsatt samme smørja.. disk 0 er active. edit: dobbelpost, fikk opp en feilmelding så sto det at jeg skulle poste på nytt, og sånn ble det!! Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 (endret) Bare for å være sikker på det: -Du har 2 disker som er like. Disk 0 og disk 1. Ved neste reboot velg i bios den ande. Det vil eventuelt gi deg en feilmeldning. -Kople fra usb minnepenn din. -kople fra den externt disk og. -kople fra eventuelt den dynamisk disk (kople fra data kabelen) Alt det for å kontrollere og bekrefte at disk 0 er faktisk din system disk. Etter at du har bekreftet det, så vi det være enklere å handere den dynamisk. Om ikke annet vi kan force den til det. Tillegg: -husk at i Boot section i biosen, du må først velge riktig disk i hardisk oversikt. Det er noe annet, ofte under der du velger firstboot enhet priority. Endret 18. september 2010 av wiberos Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Latterlig. Fikk disken til å fungere ved å slette driveren dens. Så ja! Var nok noe feil med driveren. Nå er den driverløs å fungerer.. Haha Lenke til kommentar
wiberos Skrevet 18. september 2010 Del Skrevet 18. september 2010 ok, da er det bra Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 18. september 2010 Forfatter Del Skrevet 18. september 2010 Jepp Mente jeg hadde gjort alt riktig etter oppskriften.. Var jo ingenting som fungerte. Gikk ikke an å slette volumet, eller formatere den så gikk inn å så på driveren. Den fungerte "som normalt" og var "up to date", men faen heller, sletta driveren for så å installere den igjen. Så poppa det opp: New harddrive (:F) discovered: Open folder Haha Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Heisann, wiberos er tilbake på nattskiftet. Du har vært savnet. Ting pleier å ordne seg når du involverer deg, uansett problem. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 19. september 2010 Forfatter Del Skrevet 19. september 2010 Takker for hjelpen Hårek! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå