^fmj Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Har en fujitsu siemens amilo pro v2000d, når jeg slår den på er skjermen svart og det kommer fire pip med lik lengde før den slår seg av. Noen som vet hva dette betyr? Har søkt litt rundt på google, fant en med akkurat samme problem som løste det, men skrev selvfølgelig ikke løsningen. Derfor vil jeg anta at det ikke er hardware-relatert. Det skjedde riktignok etter at jeg hadde byttet cpu, har nå satt den opprinnelige cpuen tilbake uten at det endret på noe. Jeg hadde ingen uhell med noe som helst og har hatt den åpen flere ganger tidligere. Har prøvd å koble fra biosbatteriet, men det hjalp ikke. Dro ut bios-batteriet igjen, tok ut batteriet og brukte bare ac adapteren, da fikk jeg bilde. Men post-screen henger, kommer ikke videre. Har ikke hdd i pcen, men bruker å boote med ubuntu live-cd. F12 for multi-boot menu fungerer heller ikke. Den kom seg, måtte bare stå på en god stund. Endret 20. august 2010 av ^fmj Lenke til kommentar
PerB Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 Du kan søke (Google) med Post error codes (som beepene er). Du vil få forslag til årsak. Beepene er før operativsystem starter så problemet ditt ligger nok i hardware, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå