xurstr Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Dette bildet er tatt under en festival i min by, og etter å ha tatt gjentatte bilder ble jeg med. Skulle gjerne hatt med kamera opp Endret 27. august 2010 av xurstr Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 litt for mye luft over "greiene". Selv om det ikke nødvendigvis er mer spennende, ville jeg sett litt mer ned. støv på bildebrikken? (oppe til venstre i midten) skarpt var det iallfall! hvis det var en mulighet; kanskje det var full brennvidde, men jeg ville zoomet litt mer inn. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Bildene du skal legge ut på bildekritikken skal maks være 1280 pixler på lengste side. Utrolig hvor mange ganger man må si dette, til tross for at det ligger som sticky : Bildekritikk: Retningslinjer og informasjon Ikke forvent å få kritikk før dette rettes opp i. Lenke til kommentar
xurstr Skrevet 27. august 2010 Forfatter Del Skrevet 27. august 2010 Bildene du skal legge ut på bildekritikken skal maks være 1280 pixler på lengste side. Utrolig hvor mange ganger man må si dette, til tross for at det ligger som sticky : Bildekritikk: Retningslinjer og informasjon Ikke forvent å få kritikk før dette rettes opp i. Fikset, og jeg beklager... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå