Rampelyset Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Tenker å kjøpe ny iPhone 4 og ønsker å binde den til en operatør i 12 mnd. Jeg har per i dag iConnect hos Netcom som inkluderer 5 Gb data (strupes til Edge etter 5GB), dette vil koste med 349,- med iPhone. Har sett på Telenor sine abonnement, og da er det Frihet + datapakke til 99,- som inkluderer 500mb som er aktuelt. Dette vil komme på 300,-. Noen som kan si noen ord som sin erfaring med datadekning Telenor vs. Netcom, og hvor mye datatrafikk du bruker sånn ca. pr. mnd. Lurer på om 500mb holder, isåfall tror jeg Telenor er den operatøren jeg vil vurdere. Oppdatering av Spotify og annet som krever store datamengder vil normalt skje hjemme på WLAN. Telefonen vil være på datanettet hele tiden (mail, nettsurfing + +). Endret 20. august 2010 av Rampelyset Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 21. august 2010 Del Skrevet 21. august 2010 (endret) Så lenge du holder deg unna streaming av lyd/bilde så skal det mye til at du bruker over 500 MB. Telenor har det desidert beste 3G dekningen, men lokale variasjoner vil det selvfølgelig være. Anbefaler deg å sjekke dekningskartene hos både Telenor og Netcom, husk å velg data og 3G (fjern GPRS/edge) Endret 21. august 2010 av Krokan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå