tralbert Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har formatert Pcen, (HP Pavilion dv5054ea). Etter formateringen sluttet det trådløse internettet å virke. Jeg har lastet ned alle mulige drivere på HP's hjemmmesider. En lampe i front under skjermen på datamaskinen skal lyse blått når trådløst internett er aktivert, når knappen under lampen trykkes på dukker det opp en boble nede til høyre på skjermen, der det står deaktivert. På nettverkspanelet (Nettverkstilkoblinger) er det ett rødt kryss over inkonet. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Høres veldig ut som et driverproblem, jeg ville sjekka det igjen med produktnummer på PC-en og at driverne er til riktig OS, og om det er 32-bit eller 64-bit. Du kan evt. se om Windows Update finner noe om du kobler PC-en til internet med en ethernet-kabel. Lenke til kommentar
tralbert Skrevet 21. august 2010 Forfatter Del Skrevet 21. august 2010 Har koblet pc'en til internett via en ethernet-kabel, og det funker helt fint. Jeg får også opp trådløst inkon nederst på skjermen, men det finner ingen trådløse enheter. Det står at det er deaktivert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå