Øyjor'n Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Har hatt min kjære M15x i under et halvt år. Plutselig en morgen, da jeg slo på pcen, hørtes det helt normalt ut, helt til num lock, scroll lock og caps lock lysene begynte å blinke, å ingenting skjedde. Dette skjer enda. Viften sviver på samme nivå hele tiden, å det varer evig. Jeg har prøvd tatt ut batteriet og kun ha strømtilkobling, kun batteri, og begge deler. Ringte Dell, som satt meg over til Alienware, men lenger kom jeg ikke. Ble til slutt lei av musikken de spilte. Vær så snill å si at det er noen som kan hjelpe? Mvh Øyjord Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Ingen som har svar på dette? Ser ut til at jeg må sitte å vente igjen... *bump* Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 (endret) Hvordan blinker num lock, scroll lock og caps lock lysene? Måten de blinker på forteller om hva som er feil. Jeg har en M17x og en dag like etter at jeg fikk den, lyste scroll lock konstant mens caps og num lock blinket. Dette fant jeg ut var en kode for enten feil på skjermkort eller hovedkort. I mitt tilfelle var det feil på hovedkort, så en tjom fra Dell kom hjem til meg og skiftet hovedkortet. Laptopen virker nå helt flott. På Dell sin support side finner du disse kodene. Endret 22. august 2010 av Chavalito Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 22. august 2010 Forfatter Del Skrevet 22. august 2010 Alle mine tre blinker. Utifra den siden, er det "System Board"et(hovedkortet?)som må skiftes. Meh... Det vil si jeg må snakke med Alienware uansett! Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 24. august 2010 Forfatter Del Skrevet 24. august 2010 Fikk omsider tak i Alienware support. Får en tekniker innom i morgen super support, om de bare ordner litt mer med raskere svar! Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Godt å høre at det ordnet seg med support da. Håper at det virkelig er hovedkortet, men etter det du sa, så er det nok det som har sagt adjø. Jepp, Dell/Alienware har veldig god support, selv om jeg må innrømme at jeg kan bli gal av den typen jeg snakker med av og til. Siste gangen var det spesielt ille, fyren hadde jo ikke peiling i det hele tatt, men som nevnt tidligere, hovedkortet ble byttet hjemme hos meg. Så det ordnet seg til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå