Gå til innhold

BK: Trine 6


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begriper ikke hvorfor du gikk for 30mm, 70 til 100mm tror jeg ville gjort seg her. Samt at du gikk litt lavere.

 

Edit:

Med normal eller litt modaret tele tror jeg høyden er fin fin; kanskje litt mer rom foran beina også. Kanskje heller ikke helt heldig at man ser blitsstativt bak modell.

Endret av TGB
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Brukte 30mm fordi jeg ikke har lang nok blitskabel. Hadde kanskje brukt noe lengre hvis jeg hadde hatt muligheten, men jeg synes egentlig såpass kort glass funka ok. Er riktignok meget enig i at det burde vært mer luft nederst, (la merke til det selv, men litt for sent). Tror du er inne på noe med lavere kameraposisjon også.

 

Takk for tilbakemeldingen!

Lenke til kommentar

et generelt fint foto. Synd at huset tar litt av oppmerksomheten. Tror du ville vært tjent med stor blender her. Lyset på henne virker litt flat.

 

Jeg føler at gitaren er bare brukt som en effekt i bildet. Ser ikke relasjonen mellom henne og gitaren. Og siden hun ser ut av bildet, føler jeg at blikket mitt bare vil følge jernbanesporet.

Lenke til kommentar

Hovedlyset som kommer fra hennes venstre side er desverre for flatt. Jeg ville nok plassert det på hennes høyre ettersom håret faller ned på høyre (hennes venstre side) side samt hårskille og skyggen håret gir i ansiktet.

Hovedlyset ville jeg også ha plassert en del høyrer.

Rim lyset er ok

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...