Gå til innhold

BK: Trine 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt sant. Det er egentlig en bro som vi befant oss under. Prøvde å bruke den som bakgrunn på noen andre bilder, men så meg så blind på det at det ikke slo meg at dette bildet hadde fungert bedre uten den. Klassisk tilfelle av at jeg tenker for lite fleksibelt. Merker at jeg har et betydelig forbedringspotensiale der.

 

Takk for tilbakemeldingen!

Lenke til kommentar

Jeg syns du har fått til fine portretter her, men er litt enig med TGB vedrørende Trine 6 at du benytter deg av for kort brennvidde. Men igjen så ser jeg problemet med blitskabel, så du har løst det på en fortreffelig måte. Fint lysbruk.

 

Nå skal ikke jeg sette griller i hodet på deg, men kanskje en SU-800/PocketWizard hadde vært en grei investering? :)

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg sette griller i hodet på deg, men kanskje en SU-800/PocketWizard hadde vært en grei investering? :)

SU-800 fungerer veldig bra ute så lenge man har fri sikt mellom SU-800 og IR sensor på blits. Prøver man på noe annet ute er SU-800 håpløst.

Lenke til kommentar

Planen min var egentlig å skaffe radiotriggere så fort RadioPopper JrX-systemet kommer en en versjon som fungerer ordentlig i Europa. Vurderer også PW, men det blir litt dyrt.

 

Men kabler har jo sine fordeler; til tross for at jeg putta to sandsekker, et motvektslodd og kamerabaggen på stativet med paraplyen her, presterte det å tippe over. Jeg hadde beregnet at hele ræleverket skulle gå klar av bryggekanten, men så datt faktisk blitsen ut av skoa (jeg begriper ikke hvordan det gikk til) og spratt utfor kanten. Et halvt sekund før den ville truffet vannflata stoppet jeg den ved å holde fast kabelen og fikk dratt den opp igjen. Det hadde ikke vært like lett å gjøre med en radiosender :)

Lenke til kommentar

ganske bra. bortsett fra brua da, som trekker for mye oppmerksomhet:) fortsett med dette!

 

Når det gjelder SU800, ikke sløs penger på det. Vil du ha commander på kameraet, kjøp heller SB900 til ca samme prisen og som i tillegg er en ekstra blitz. noe su 800 ikke er.

 

evt kamera med commander mode.

Endret av tiboine
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...